DeepTrawl

اگر شما نیز از دسته ی وب مسترها باشید ، حتما با اختصار SEO ( سئو ) که هدف از آن انجام دادن / ندادن برخی از کارها در طراحی ، محتوا و … برای بهینه کردن سایت به منظور افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر می باشد ، آشنایی دارید . سئو تنها به رعایت یک یا دو مورد محدود نشده و می بایست قوانین زیادی را رعایت کنید تا سایت شما مورد توجه جستجوگر ها قرار گیرد . یکی از این کارها پیدا کردن لینک های شکسته و برطرف کردن آنها می باشد . لینک های شکسته یا Broken Link به پیوند های گفته می شود که به آدرسی که وجود ندارد داده می شود . حال با توجه به اینکه مبنای موتورهای جست و جو برای خزیدن در سایت های مختلف استفاده از لینک های موجود در آنها می باشد به اهمیت بررسی کردن سایت برای اطمینان از عدم وجود اینگونه پیوندها پی خواهید برد .

اگر بخواهید تا خودتان تک تک صفحات را به صورت دستی برای پیدا کردن لینک ها زیر و رو نمایید ، نه تنها نیازمند صرف زمانی زیاد می باشد بلکه ممکن است بسیاری از لینک ها نیز از چشمتان دور بماند . DeepTrawl نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای وب مستر ها که با استفاده از آن و تنها با دادن آدرس سایت خود ، می توانند لینک های شکسته را پیدا کرده تا در راستای ترمیم آنها قدم بردارند . سرعت بی نظیر این نرم افزار که همانند یک مرورگر وب طراحی گشته است در انجام این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد . دیگری از این بابت که موتورهای جست و جوی گوگل ، یاهو ، بینگ و … رتبه ی سایت شما را به دلیل وجود لینک های شکسته کاهش دهند ، نگران نخواهید بود چرا که DeepTrawl به دقت تمامی صفحات را بررسی کرده و گزارشی کامل از پیوند های خراب موجود در سایت یا وبلاگ شما در اختیارتان قرار می دهد .



حجم : 14.97 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. سلام
    خیلی خوب بود، خوبه که نرم افزارهای سئو معرفی می کنید، به نمایندگی از بچه های انجمن سئو فروم از شما بچه های دانلودکده تشکر می کنم.
    مرسی