A-PDF Scan Optimizer

همانگونه که می دانید اسکنر ها پس از پردازش یک برگه کاغذ ، آن را در فرمت های از پیش تعیین شده ذخیره می کنند . یکی از پرکاربرد ترین این فرمت ها ، PDF می باشد چرا که با داشتن قابلیت های فراوان و همچنین حجم پایین تر نسبت به فرمت های تصویری ، یکی از بهترین گزینه هاست . A-PDF Scan Optimizer نام نرم افزاری می باشد که در رابطه با همین زمینه طراحی و ساخته شده است که امکان بهینه سازی تصاویر اسکن شده در قالب پی دی اف را در اختیارتان قرار می دهد . با این برنامه خواهید توانست کارهایی نظیر تبدیل تصاویر رنگی به سیاه و سفید و پاک کردن قسمت های سفید و بلااستفاده موجود در صفحات اسکن شده را انجام دهید . کار با این برنامه بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا فایل پی دی اف مورد نظرتان را باز کرده و سایر کارها را به دستان A-PDF Scan Optimizer بسپارید . آیا عکس هایی که اسکن کرده اید به صورت اریب ذخیره شده و چهره ای نا مناسب را به خود گرفته اند ؟ جای نگرانی نیست چرا که این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های خاص خود توانایی تصحیح تصاویری که دچار کژی شده اند را داراست .

یکی از مهم ترین دلایلی که ممکن است شما را به استفاده از این برنامه تشویق کند ، قابلیت فشرده سازی آن می باشد . حتما متوجه شده اید که عکس هایی که اسکن می شوند به دلیل برخوردار بودن از رزولوشن بالا ، دارای حجمی سنگین نیز می باشند و این عامل در فضاهایی نظیر وب و ایمیل یک رتبه ی منفی محسوب می شود . با استفاده از نرم افزار پیش رو می توانید تصاویر خود را با استفاده از متدهای پیشرفته فشرده سازی ، به کم ترین حجم ممکن رسانیده و آنها را برای استفاده در وب سایت یا وبلاگتان و نیز ارسال به وسیله ی ایمیل آماده سازید .



حجم : 2.72 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم
دانلود نسخه پرتابل


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود