Registry.Reviver

سلامت رجیستری که بسیاری آن را به عنوان قلب ویندوز نیز یاد می کنند ، امری است حیاتی که هر کاربری که خواهان استفاده ی بی درد سر از کامپیوتر می باشد می بایست به آن توجه نماید . با نصب و اجرای برنامه های مختلف اطلاعاتی در رجیستری ذخیره شده که در بیشتر مواقع پس از پایان پروسه فعالیت ، ردپاهایی را به جای می گذارد که انباشته شدن آنها دلیلی می شود بر افت سرعت و نمایش دایم خطاهای مختلف . برای برطرف کردن این مشکل استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی رجیستری پیشنهاد می شود که امروز با معرفی یکی از آنها با نام Registry Reviver در خدمت شما هستیم . همه ی ما متوجه این موضوع هستیم که با گذشت زمان از هنگام نصب ویندوز نمایش خطاها آغااز شده و با افت محسوس سرعت مواجه می شویم و این زمانی است که ضرورت استفاده از Registry Reviver خود را نمایان می سازد .

این برنامه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های آنالیزی ، به بررسی مشکل های کامپیوتر شما پرداخته و با یافتن و برطرف کردنشان ، زمینه را برای بازگشت به سرعت بالای گذشته فراهم می آورد . یکی از نکات قابل توجه در طراحی این برنامه ، تهیه خودکار بک آپ از اطلاعات شما قبل از شروع پروسه بهینه سازی می باشد . بدین ترتیب دیگر نگران اینکه بر اثر مشکلات نرم افزاری رجیستری شما به جای بهبودی با خطاهای بیشتری مواجه شود نخواهید بود چرا که با یک کلیک می توانید همه چیز را به گذشته بازگردانید .

قابلیت های این نرم افزار به گزینه های ذکر شده محدود نگشته و ذکر یک امکان مفید دیگر آن خالی از لطف نیست . یکی از بخش هایی که همیشه کاربران را با عصبانیت همراه می سازد ، بالا آمدن ویندوز است . این مشکل به دلیل وجود برنامه های زیاد در استارت آپ می باشد که به منظور اجرای تمامی آنها و انجام فعالیت های اولیه ، زمان زیادی را از شما خواهد گرفت که اصلا خوشایند نمی باشد . آپدیت منظم و همگام سازی به اطلاعات به روز دیگر ویژگی بارز این برنامه می باشد که در اجرای دقیق وظایف آن یاورش خواهد بود . اگر از کاربران ویندوز هفت می باشید این مژده را به شما می دهیم که Registry Reviver به طور کامل در سیستم عامل محبوبتان قابل اجرا و استفاده می باشد و با محدودیت هایی که سایر گونه مواجه هستند رو به رو نخواهید شد .

 

 

حجم : 11.63 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود