Driver-Reviver

همانطور که می دانید یک کامپیوتر از اجزای مختلفی ساخته شده است که در اصطلاح کامپیوتری به آنها سخت افزار ( Hardware ) گفته می شود . برای اینکه سخت افزارهای یک رایانه بتوانند به راه بیفتند به یک نرم افزار اصلی که به آن سیستم عامل گفته می شود ، نیازمند هستند . در هنگام نصب یک سیستم عامل بیشتر قطعات اصلی به طور خودکار شناسایی و نصب می شوند اما برخی دیگر نیازمند این هستند که کاربر با استفاده از درایور های مخصوص ، این کار را برایشان انجام دهد . کارت صدا ، کارت گرافیک ، پرینتر ، اسکنر ، وب کم و … جزء این دسته بوده و هر یک نیز برای خود درایوری جداگانه دارند . اگر توجه داشته باشید پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی از زمان خرید قطعات ، ممکن است برخی از برنامه های مرتبط با آنها به خوبی اجرا نشود . به طور مثال بازی های کامپیوتری جدید که ارتباط مستقیمی با کارت گرافیک شما دارند ، ممکن است یا اجرا نشود یا این کار را با مشکلاتی گوناگون انجام دهد . دلیل بروز چنین خطاهایی ، به روز نبودن درایور قطعات سخت افزاری می باشد که معمولا با نصب آخرین نسخه برطرف می شود . حال اگر بخواهید برای هر یک از قطعات کامپیوترتان به طور جداگانه جست و جو کنید نه تنها وقت زیادی را از دست خواهید داید بلکه ممکن است به نتیجه هم نرسیده و شما را به کلی نا امید کند .

 

Driver Reviver تنها راهکار شماست . با نصب و استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی یک کلیک ، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است ، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند ، به روز کنید . برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب ساعتهای ارزشمندی از عمرتان را که می بایست برای پیدا کردن درایورهای کامپیوترتان صرف کنید را ذخیره کرده و با انجام کارهای مفید تر نهایت استفاده را از آن می برید . طراحان این نرم افزار با علم بر اینکه تمامی کاربران حرفه ای نیستند ، ابزارها را به گونه ای چیده اند که افرادی هم که اطلاعات کمی در رابطه با کامپیوتر دارند بتوانند ار امکانات Driver Reviver استفاده کنند . پشتیبانی از ویندوز هفت یکی از قابلیت های مهم این برنامه می باشد چرا که به دلیل تفاوت های موجود در این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی ممکن است بسیاری از درایور ها تاریخ گذشته بوده و امکان استفاده از آنها وجود نداشته باشد . بدین تریب بدون هیچ گونه نگرانی از نبود درایور ها می توانید ویندوز محبوب سون را نصب کرده و از محیط دلربا و امکانات بی نظیر آن بهره ببرید .



حجم : 4.61 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


4 نظر ارسال شده
  1. omid گفت:

    ممنون دوست عزیز

  2. علی گفت:

    مرسی عالیه

  3. فاطمه گفت:

    خوب بود

  4. کسری گفت:

    نظر های بدم نمایش بده.بدرد نخورد