Zentimo xStorage Manager

این روزها کمتر کسی را می توان یافت که  حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری را نشناسد و یا از آنها استفاده ای نکند . این نوع حافظه ها به دلیل ویژگی های خاص خود نظیر حجم فیزیکی بسیار پایین ، حجم مجازی بالا و انتقال سریع داده ها تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است . اما مشکل عمده ای که در این بین وجود دارد اینست که بیشتر کاربران نحوه ی استفاده ی صحیح از این فن آوری را ندانسته و به سادگی مموری هایی را که برای خرید آن هزینه هایی را پرداخت نموده اند به جهان ابدیت می فرستند . اگر تا با حال برای شما نیز پیش آمده که به طور ناگهان متوجه این شده اید فلش مموری تان دیگر کار نمی کند ، دلیل آن را چیزی جز قطع و وصل کردن مکرر به درگاه USB ، بدون انجام پروسه نرم افزاری ندانید . هنگامی که یک حافظه به وسیله ی پورت یو اس بی به سیستم اتصال پیدا کرده است در واقع جریان برق به آن متصل شده و تبال اطلاعات صورت می گیرد . حال اگر بدون اینکه از داخل ویندوز پورت مربوطه را قطع نموده  و مستقیما حافظه را قطع نمایید ، گویی مموری خود را به پای چوبه ی دار می فرستید .

در آخرین نسخه های ویندوز نظیر اکس پی ، ویستا و سون برنامه ای به طور پیش فرض برای مدیریت درگاه یو اس بی در نظر گرفته شده است اما همانند سایر قسمت های این سیستم عامل ، آنگونه که می بایست باشد ، نبوده و تمامی نیازهای کاربران را برطرف نمی سازد . امروز قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه مدیریت درایو های اکسترنال داریم که در صورت استفاده از آن می توانید امنیت را برای حافظه های پرتابل خود تضمین کنید . نام این برنامه Zentimo xStorage Manager بوده و به شما کمک می کند تا به طور کاملا حرفه ای اقدام به مدیریت حافظه های پرتابل متصل شده به سیستم نظیر فلش مموری ، کارت ریدر ها ، هارددیسک های اکسترنال و سایر گدجت های مشابه را در دست بگیرید . این نرم افزار علاوه بر ظاهر زیبای خود که شما را به استفاده از آن ترغیب می کند ،‌ قابلیت های دیگری نیز دارد که یکی از مهم ترین آنها سرعت بسیار بالا در آماده سازی ایمن برای قطع کردن حافظه است و شما تنها با دو کلیک ماوس می توانید این فرایند را با موفقیت به اتمام برسانید .

نمایش آیکون های زیبا و مرتبط با هر پورت اتصال یافته ، تغییر نام یک دستگاه ، مخفی نمودن یک وسیله از لیست ، اسکن نمودن برای فهمیدن تغییرات سخت افزاری انجام شده ، توقف تمامی دستگاهها در یک لحظه و همچنین نمایش حجم قابل استفاده و پر شده توسط هر درایو ، از قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می شوند . یک ویژگی منحصر به فرد نیز در این نرم افزار گنجانده شده و آن چیزی نیست جز پشتیبانی از زبان شیرین پارسی که با ترجمه نمودن تمامی تنظیمات و بخش ها به این زبان ، می تواند مورد توجه هم میهنان عزیز قرار گیرد .



حجم : 2.83 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. نرگس گفت:

    سلام
    خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
    ممنون

  2. سعيد گفت:

    برنامه فوق‌العاده‌ایه.
    مواقعی که (سیف ریموو) ویندوز نمی‌تونه ارتباط هارد رو با کامپیوتر قطع کنه، این برنامه براحتی آب خوردن هارد رو دیسکانکت می‌کنه 🙂
    ظاهر برنامه هم که عالیه.
    دمتون گرم