Haunted House 3D Screensaver

Halloween نام یکی از جشن هایی است که در چندین کشور من جلمه آمریکا و کانادا هرساله در روز 31 اکتبر برگزار می شود و در آن از نماد های ترسناک استفاده می کنند . جشن هالووین که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است تنها به مراسمی که در این شب برگزار می شود محدود نشده و پای خود را به دنیای رایانه نیز گذاشته است و شرکت های نرم افزاری مختلف با ساخت اسکرین سیورهای زیبا در این زمینه ، آن را جمع رایانه دوستان کشانده است . با توجه به فرا رسیدن این روز یکی از محافظ صفحه های حیرت آوری که برای گرامی داشت این روز طراحی شده است را برای کاربران گرامی دانلود کده فراهم نموده ایم که نام آن Haunted House 3D Screensaver می باشد . این اسکرین سیور شما را به یک خانه ی ترسناک و خالی از سکنه برده تا ترس را با تمام وجود خود لمس نمایید . طراحی بسیار زیبا با استفاده از فناوری ساخت تصاویر 3 بعدی می تواند تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان آورد .

 

 

حجم : 31.72 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

برای فعال سازی اسکرین سیور ، پس از استفاده از Patch به صورت معمولی که فایل اجرایی اصلی را دچار تغییر می کند ، پنجره ی دیگری باز شده که از شما می خواهد تا فایل دیگری با نام Haunted_House_3D_screensaver.scr را باز کنید . برای انتخاب این فایل کافیست تا به درایور نصب ویندوز رفته و پس از باز کردن پوشه ی Windows به System32 بروید آن را انتخاب کنید .


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. مسعود گفت:

    ببخشید
    ولی اگه چند تا دیگه هم بزاری خیلی بهتر میشه