Oxford English Dictionary

فرهنگ لغت آکسفورد ، قدرتمندترین و کامل ترین دیکشنری زبان انگلیسی می باشد که با پوشش دادن تمامی لغات چه آنهایی که از سالیان گذشته وجود داشته و چه آنهایی که همین تازگی وارد دنیای کلمات شده اند ، می تواند مرجعی بی عیب و نقص برای پی بردن به معانی لغات باشد . یک از ویژگی های مهمی که در این فرهنگ لغت به آن توجه شده است ، دربرگیری تلفظ کامل بیش از نیم میلیون کلمه در زمان های  حال و گذشته است . بدین ترتیب افرادی هم که انگلیسی را نه به عنوان زبان مادری بلکه زبان دوم یا سوم و … می آموزند ، امکان این را خواهند داشت تا به سادگی معانی کلمات این زبان را بیاموزند . در رابطه با گستردگی دامنه ی این فرهنگ لغت جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نمانده است چرا که با 2.5 میلیون لغتی که در خود گنجانده است از ادبیات کلاسیک و نشریه های تخصصی گرفته تا اسکریپت های برنامه نویسی ، فیلم ها و کتاب های آشپزی را نیز شامل می گردد .

دیکشنری انگلیسی آکسفورد با پوشش دادن تمامی افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند از شمال آمریکا تا جنوب آفریقا و از استرالیا و نیوزیلند تا کارائیب ، هیچ لغتی را بی معنی نخواهد گذاشت . نمایش تاریخچه مربوط به تولد کلمات جدید و زمان مورد استفاده قرار گرفتن آنها از نکات جالب توجه در این فرهنگ لغت به شمار می رود . تمامی نکاتی که ذکر شد همگی مثبت بودند اما همانطور که می دانید این دیکشنری در قالب کتاب شامل بیش از 20 جلد می باشد که هم تهیه آنها پرهزینه خواهد بود و هم برای پیدا کردن یک لغت می بایست زمان زیادی را صرف نمود . به همین دلیل نسخه ی مالتی مدیایی نیز از فرهنگ لغت آکسفورد تهیه شده که امروز آن را برای آن دسته از کاربران دانلود کده که به زبان انگلیسی علاقه دارند به طور رایگان آماده نموده ایم که می تواند منبعی کامل برای ترجمه ی انگلیسی به انگلیسی لغات باشد . قابلیت جست و جوی پیشرفته با استفاده از فیلترهای متفاوت و امکان سفارشی سازی برای نمایش یا عدم نمایش بخش هایی نظیر تلفظ و نقل قول ها از امکانات نسخه نرم افزاری این دیکشنری می باشد .

 

 

hajmحجم کل : 626 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود قسمت اول / دوم / سوم / چهارم

crack آموزش فعال سازی Oxford English Dictionary v4.0.0.3

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


13 نظر ارسال شده
  1. طهماسبی گفت:

    با سلام
    می خواستم از دیکشنری خیلی خوبتون تشکر کنم.
    موفق باشید

  2. abbas گفت:

    با سلام
    می خواستم از دیکشنری خیلی خوبتون تشکر کنم.
    موفق باشید

  3. milad گفت:

    سلام ممنون بابت این که لینک های دانلود همگی سالم هستن
    دیکشنریتم ردیفه!

  4. yekweb گفت:

    سلام
    می خوام از دیکشنری خیلی خوبتون تشکر کنم
    عاااااااااااااااااااااااااااااالی
    مممممممممممنون
    موفق باشید
    لینک ها سالم بود
    بای

  5. sepide گفت:

    mercc az dictionary khobeton

  6. باقر گفت:

    مرسییییییییی

  7. ریحانه گفت:

    سلام خیلی ممنون که دیکشنریی با این کیفت رو برای دانلود گذاشتین …
    دیدم که سایت خیلی عالی و به درد بخور دارین واسه همین توی لیت لینک های وبم قرار دادمتون

  8. پریسا گفت:

    خیلی ممنون از شما با دیکشنری فوق العاده تون

  9. محمد گفت:

    مطالب عالی است

  10. ذدباا گفت:

    چرتو پرت بود

  11. زهرا گفت:

    ممنون
    عالی بود

  12. صبا گفت:

    ممنونم واقعا دمتون جیز