Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از 25 ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .


ویژگی های کلیدی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 :
– پشتیبانی از بیش از 30 فرمت محبوب فشرده سازی
– جست و جو گر قدرتمند برای فایلهای و همچنین آرشیو های فشرده
– مونیتورنیگ فضای مصرفی دیسک
– ابزار تغییر نام گروهی فایلها
– اضافه کردن کامنت به فایلها
– تغییر آیکون و رنگ فولدر ها
– نمایش اطلاعات کامل مربوط به هر فایل یا فولدر
– امکان استفاده از پروتکل FTP به منظور انتقال فایلها
– در بر داشتن ادیتور Hex
– رمزگذاری کردن فایلها با استفاده تکنولوژی اختصاصی پاوردسک و یا DES
– قابلیت به انتشار گذاشتن فایلها از طریق شبکه های محلی
– پاک کردن فایلهای موجود بر روی دیسک بدون قابلیت بازگشت از طریق ریکاوری
– تبدیل بیش از 30 فرمت گرافیکی به یکدیرگ
– باز کردن فایلهای MP3 و سایر گونه های مدیا
– ادیتور تگ فایلهای MP3 و لیست های پخش
– امکان سفارشی کردن تولبار
– و بسیاری دیگر



hajmحجم : 7.00 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم
download دانلود کیجن با لینک مستقیم
crack آموزش فعال سازی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18
download فایل کیجن این برنامه به دلیل تروجان  شناخته شدن توسط بسیاری از آنتی ویروس ها به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده اشت . برای اطلاعات بیشتر راجع به فعال سازی این نرم افزار ، آموزش فعال سازی آن را از طریق لینک زیر مطالع فرمایید .



پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود