Protected Music Converter

یکی از فناوری هایی که کمپانی های عرضه کننده محصولات صوتی برای جلوگیری از کپی شده آثارشان توسط افراد سود بهره می برند ، استفاده از قفل هایی است که در صورت استفاده از آنها یک کاربر اگر قصد کپی کردن فایلها را داشته باشد با دستان خالی به هیچ وجه این کار برایش عملی نخواهد بود و فایلهایی که کپی می شوند تنها نام فایل اصلی را همراه خود یدک کشیده و امکان استفاده از انها وجود نخواهد داشت . با وجود خوب بودن اصل این تکنولوژی ممکن است مشکلاتی را حتی برای آنهایی که دیسک اوریجینال را نیز خریده اند به وجود آید . به طور مثال اگر شما بخواهد موزیک مورد علاقه تان را بر روی گوشی خود یا دستگاه های پلیر پرتابل اجرا کنید ، نخواهید توانست چرا که فایلها بر روی CD یا DVD رایت شده اند . اما چاره چیست ؟

Protected Music Converter نام نرم افزاری است که به منظور تبدیل فرمت های مختلف صوتی رایت شده به صورت قفل دار بر روی لوح های فشرده به فرمت های محبوبی نظیر MP3 ، OGG ، WMA ، WAV طراحی و ساخته شده است . بدین ترتیب اگر شما بخواهید یک موزیک را در MP3 پلیر خود ، تلفن همراه ، پاکت پی سی ، آیفون و یا هر دستگاه پخش دیجیتال دیگری گوش کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود و انجام این امر به سادگی برایتان امکان پذیر خواهد بود .



hajmحجم : 6.20 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی Protected Music Converter 1.6.0


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود