CyberLink MediaShow Espresso

MediaShow Espresso را می توان با توجه به امکانات بی نظیری که دارد حرفه ای ترین نرم افزار تبدیل فرمت خواند . به وسیله این نرم افزار می توانید فیلم های مورد علاقه خود را متناسب با دستگاههایی مانند iPhone، PSP، Xbox و ..که می خواهید به وسیله آن به تماشا بنشینید  ، تبدیل فرمت کنید .
یکی از نکاتی که MediaShow Espresso را نسبت به برنامه های مشابه متمایز می سازد سرعت بالای فرآیند تبدیل در آن است که می تواند از اتلاف وقت گرانمایه ی شما جلوگیری کند . گاه این سرعت به بالای 10 برابر نسبت به نرم افزارهای مشابه می رسد .

قبل از شروع پروژه تبدیل می بایست در محیط زیبایی که برای شما فراهم گردیده است ویدیو های مورد نظرتان را انتخاب کنید . حالا زمان آغاز کار فرا رسیده است و تنها کافیست دو مرحله طی شود تا فرآیند تبدیل فرمت شروع گردد و این ساده ترین راه برای انجام این کار می باشد .

همچنین شما می توانید با تنظیم خاموش شدن خودکار ، کامپیوتر خود را در زمان تبدیل فرمت رها کرده تا پس از به اتمام رسیدن فرآیند ، به طور خودکار خاموش شود . با استفاده از این تابع نیازی نیست تا انتهای هر تبدیل در پشت کامپیوتر منتظر بمانید .

حجم : 51.7 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. sina گفت:

    salam man download kardam nasb ham shod vali har chi click mikonam ejra nemishe che bayad kard