StartupSlowFix

یکی از زجر آورترین نقاطی که کاربران هرروزه با آن سر و کار دارند ، بوت شدن ویندوز و بارگذاری کامل آن تا زمانی است که شما بتوانید کارهای مورد نظر خود را شروع کنید . به فرایندی که در طی آن برنامه ها و نرم افزارهای گوناگونی که در استفاده های قبلی خودکار یا با اراده شما به لیست اضافه شده اند تا به طور اتوماتیک اجرا شوند ، Startup گفته می شود . از این رو اگر به دنبال راهی برای کاهش مدت این عملیات می گردید می بایست سر نخ را در استارت آپ جستجو کنید . انجام این کار به صورت دستی ممکن است برای همه ی کاربران امکان پذیر نباشد و صد البته آنهایی هم که می توانند می بایست زمان زیادی را صرف کنند به همین خاطر استفاده از نرم افزارهایی که به همین منظور طراحی شده اند کاری است که عاقلان انجام می دهند .

StartupSlowFix نام یکی از نرم افزارهای قدرتمندی است که در زمینه ی بهینه سازی استارت آپ ویندوز طراحی شده است و می تواند لذت لود سریع ویندوز را به شما بدهد . کار با این برنامه بسیار آسان بوده و تنها کافیست تا دکمه شروع را بزنید ؛ بله به همین سادگی تمامی مشکلاتی که در Startup ویندوز شما وجود دارد بر طرف شد و به بالاترین سطح عملکرد ممکن خواهد رسید . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه هنگام بوت کامپیوترتان به زمین و زمان ناسزا نخواهید گفت چرا که زمانی برای آن نخواهید داشت ‍‍!



hajmحجم : 1.40 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی StartupSlowFix v2.2


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود