Tanida Demo Builder

حتما تا به حال با فیلم های آموزشی مولتی مدیا که برای شرح دادن قابلیت های نرم افزار های مختلف ، ترفند های ویندوز و … ساخته شده اند مواجه گشته اید . اگر با نرم افزارهایی که برای این منظور ساخته شده اند آشنایی نداشته باشید گمان خواهید برد که برای تهیه و ساخت یک فیلم آموزشی همانند آنهایی که دیده اید می بایست وقت زیادی صرف کرد و با برنامه های ویرایشگر فیلم و غیره و غیره آشنایی کامل داشت اما حقیقت امر چیز دیگری است .

Tanida Demo Builder نام یکی از نرم افزارهای حرفه ای ساخت فیلم های آموزشی است که راحتی کار را به اتمام رسانیده است و به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده ماوس و انجام فعالیت های مورد نظرتان به طور معمولی ، فیلم هایی را بدون هیچ گونه مهارت خواص بسازید که همگان فکر کنند نتیجه حاصل تلاش های بی وقفه ی یک فرد حرفه ای بوده است . اگر می خواهید تا نحوه انجام یک فعالیت نرم افزاری را با ساخت فیلم به کاربران خود‌ آموزش دهید کافیست تا دکمه ی ضبط را در این برنامه فشار داده و دیگر کارها را همانند گذشته انجام دهید و پس از پایان روی دکمه ی ایست کلیک کنید . بله به همین سادگی درست کردن یک فیلم آموزشی امکان پذیر خواهد بود . حال شما می توانید فیلم خود را به طور خام و بدون ویرایش ذخیره کنید و یا با استفاده از ابزارهای جالبی که برایتان قرار داده شده است بر زیبایی های آن بیافزایید . به طور مثال ضبط صدای خودتان بر روی پشت زمینه فیلم یا قرار دادن موزیک برای آن ، اضافه کردن نظرات خود به صورت متنی ، استفاده از افکت های مختلف و سایر قابلیت هایی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده اند ، نتیجه ی نهایی کار شما را حرفه ای تر خواهد ساخت .



hajmحجم : 21.14 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


6 نظر ارسال شده
  1. امیر حسین گفت:

    دوست عزیز، لینک دانلود این نرم افزار نادرست می باشد، لطفا آن را بررسی نمایید.

  2. سارا گفت:

    سلام
    لطفا طریقه نصب برنامه را هم توضیح دهید

  3. پویا گفت:

    این که key می خواد خواهشا key را هم قرار دهید

  4. مهدی گفت:

    سلام.میشه راهنمای کار بااین برنامه هم بذارید؟

  5. فریرا گفت:

    فایل کرک نداره لطفا رسیدگی نمایید..ممنون