Otaku Software DeskSpace

اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه چندین کار را با هم انجام می دهند در داشتن یک مشکل با سایرین مشترک هستید و آن چیزی نیست جز باز بودن چندین و چند پنجره و برنامه در کنار یکدیگر و شلوغی و سردرگمی حاصل آنها . در این مطلب قصد داریم تا ابزاری بسیار کاربردی را معرفی کنیم که تقریبا مورد نیاز هر فردی است که از کامپیوتر استفاده می کند . Otaku Software DeskSpace نام این برنامه اعجاب انگیز است که به وسیله آن می توانید پنج دسکتاپ مجازی برای خود بسازید و از هر یک به طور جدگانه استفاده کنید .

برای روشن تر شدن کار این برنامه مثالی می زنیم ؛  شما اکنون که از رایانه خود استفاده می کنید از یک میزکار بهره مندید که در آن می توانید فایلها ، پوشه ها و نرم افزارهای مورد نیازتان را باز کرده و استفاده کنید . اما هنگامی که تعداد آنها افزایش می یابد نوار وظیفه یا همان Taskbar بسیار فشرده شده و سرعت عمل شما را به شدت می گیرد . حال تصویر کنید که علاوه بر دسکتاپی که دارید 5 تای دیگر نیز اضافه شود و بتوانید از هریک به صورت جداگانه استفاده کنید . کار Otaku Software DeskSpace نیز انجام همین کار البته در قالبی بسیار زیبا می باشد .

هر گاه شما خواسته باشید تا به سایر میزکار ها سوییچ کنید کافیست تا روی گزینه نمایش مکعبی کلیک کنید ، آنگاه یک محیط بسیار زیبای 3 بعدی برای شما باز خواهد شد که 6 دسکتاپ را در قالب مکعبی که می توانید برچرخانید برایتان به نمایش می گذارد که با دو بار کلیک بر روی هر یک وارد آن خواهید شد . علاوه بر این شما می توانید برای صرفه جویی در وقت با استفاده از دکمه های داغ زمان  انجام این کار را در کمتر از یک ثانیه برسانید .


hajmحجم : 18.43 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود