Movavi Video Converter

حتما تا به حال دفعات زیادی برایتان پیش آمده است که بخواهید فرمت یک فیلم یا کلیپ را به فرمتی دیگر تبدیل کنید . گاه نیز ممکن است به این نیل رسیده اما اگر هر بار قصد تبدیل به یک خروجی متفاوت را داشته باشید با این موضوع که نرم افزاری که در دست دارید تنها محدود به گونه هایی خاص است برخورد کرده اید . به همین خاطر اگر بخواهید هر بار که قصد کردید یک فیلم هایتان را به فرمت های مختلف تبدیل نمایید می بایست چندین و چند نرم افزار را بر روی ویندوزتان نصب نمایید . این راه نه تنها وقت گیر است بلکه حجم زیادی از هارددیسک شما را مشغول خواهد کرد . اما امروز می خواهیم راه میانبری را به شما نشان دهیم که مقصدش تمامی فرمت های تصویری است .

 

Movavi Video Converter که نام این برنامه حرفه ای می باشد از بیش از 170 فرمت صوتی و تصویری گوناگون پشتیبانی می کند که عددی است بس خیره کننده و این به تنهایی می تواند دلیلی باشد بر استفاده از لقب قدرتمند برای توصیف آن . نکته جالب توجه در پشتیبانی فرمت ها اینست که فیلم های HD که نسبت به سایر گونه ها نوظهور تر بوده اما با طرفداران بسیاری رو به رو شده اند به طور کامل توسط Movavi Video Converter پشتیبانی می شوند که می تواند خبری خوش برای افراد جویای کیفیت باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار هیچ فیلم یا موزیکی نمی تواند وجود داشته باشد و در دستگاه های پلیری که دارید پخش نشود !

از گوشی های موبایل نظیر آیفون و نوکیا گرفته تا تبلت ها ، PSP و بسیاری دیگر از وسایل مولتی مدیا که هر یک از فرمتی خاص پشتیبانی می کنند . این پایان ماجرا نیست چرا که قابلیت های دیگری نیز وجود دارند . یک ست کامل از ابزارهای ضروری ویرایش فایلهای صوتی و ویدیویی که امکاناتی مانند بریدن و چسباندن فایلها ، جدا کردن یک بخش ، تنظیم نور و کنتراست و نیز اضافه کردن لوگو را در اختیارتان قرار می دهد . علاوه بر اینها بهره گیری Movavi Video Converter از تکنولوژی منحصر به فرد NVIDIA CUDA سرعت فرایند تبدیل فایلها را 8 تا 10 برابر نسبت به نرم افزار های معمولی افزایش می دهد . با پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای اینتل و AMD می توانید سرعتی با چند برابر بیشتر از حالت معمولی را نیز تجربه کنید .

 

 

hajmحجم : 32.68 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی Movavi Video Converter v 10.2.1


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود