Eziriz IntelliLock

تقریبا تمامی شرکت های نرم افزاری برنامه های خود را پس از ساخت در دو نسخه ی آزمایشی (‌ Trial Version ) و کامل ( Full Version ) ارایه می دهند که هدف از آن آشنایی کاربر با محیط برنامه و امکانات و ویژگی هایش در ویرایش آزمایشی می باشد که در صورت تمایل به استفاده فول ورژن می بایست لایسنس آن را از سازنده خریداری کند . اگر شما نیز جزء برنامه نویسان بوده و می خواهید چنین کاری را برای نرم افزار خود انجام دهید نیازی به برنامه نویسی جداگانه و اتلاف وقت برای رسیدن به این مقصود نخواهید داشت چرا که کار برنامه Eziriz IntelliLock رساندن شما به این هدف در بهترین نوع و کمترین زمان ممکن می باشد .

به وسیله ی این نرم افزارکه از قابلیت های بسیاری برخوردار است می توانید محدودیت های مختلفی را بر روی برنامه تان قرار دهید و به مدیریت کامل لایسنس های آن بپردازید . این کار می توانید با ساخت فایلهای چند قسمتی که با هیچ گونه فایل اضافی قابل جایگزینی نیستند انجام بپذیرد . Eziriz IntelliLock که از NET Framework نسخه های 1.1 ، 2.0 ، 3.0 و 3.5 پشتیبانی می کند می تواند شما را در ساخت نسخه های آزمایشی از برنامه هایتان کمک کند . نکته هائز اهمیت موجود در این نرم افزار امنیت فوق العاده ای است که در ساخت لایسنس ها به کار گرفته می شود و خیال شما را بابت عدم دسترسی کاربران به ویرایش کامل بدون خرید آن آسوده می سازد .


ویژگی های کلیدی نرم افزار Eziriz IntelliLock 1.4.1.0 :
– ساخت ویرایش های آزمایشی و فعال سازی آنها با استفاده از فایل لایسنس
– کاملا سفارشی و استفاده از محدودیت های مختلف
– مدیریت کامل لایسنس ها
– لاک کردن فایلهای لایسنس با استفاده از الگوریتم های امنیتی روز دنیا
– امکان تعریف سرور برای تایید لایسنس به صورت آنلاین از طریق سایت شما
– قابلیت بهره گیری از نرم افزار در برنامه Visual Studio 2005/2008 به صورت افزونه
– پشتیبانی کامل از سیستم های 64 بیتی
– و …



hajmحجم : 12.33 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش فعال سازی Eziriz IntelliLock 1.4.1.0


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود