Desktop Lock Business Edition

لینک تصحیح شد !

ذخیره و نگهداری اطلاعات حساس بر روی رایانه زمانی می تواند مفید باشد که از دسترسی پیدا نکردن افراد غیر به آنها اطمینان داشته باشیم . اسناد تجاری ، عکس ها و فیلم های خصوصی ، حساب ها و … از جمله ی اطلاعاتی هستند که هر فردی خواهان دست پیدا نکردن سایرین به آنهاست . حال تصور کنید که به طور ناگهانی برایتان کاری پیش آمده و به دنبال آن می روید و رایانه شما کاملا حاضر و آماده است برای افرادی که می خواهند به طور غیر مجاز به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنند . اگر شما نیز به فایلهای حساس خود اهمیت می دهید می بایست یک نرم افزار امنیتی پیشرفته را برای محافظت از دسکتاپ خود هنگامی که پای کامپیوتر نیستید انتخاب نمایید و برنامه ای که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم در رسیدن به این نیل شما را یاری خواهد نمود .


Desktop Lock Business Edition نام این برنامه کم حجم می باشد که به شما کمک می کند تا هر گاه نیاز به ترک کامپیوتر خود را داشتید بتوانید تنها با یک کلیک دسکتاپ آن را لاک کرده و اهداف شومی را که برخی برای مشاهده ی اطلاعات شما در سر می پرورانند را با شکست مواجه کنید . کافیست که دکمه قفل کردن را فشرده و انجام هر کاری نظیر جست و جو و کنکاش در کامپیوتر ، بازکردن اسناد و یا اجرای برنامه های مختلف را بر دیگران غیر ممکن سازید . اگر هم می ترسید که کاری به ناگاه پیش آمد و یادتان رفت کامپیوتر را قفل کنید ، می توانید از آپشن لاک کردن خودکار استفاده نمایید تا این کار را نیز نرم افزار برایتان انجام دهد .




hajm حجم : 1.22 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Desktop Lock Business Edition 7.2.2


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. ممنون از سایت قشنگتون

  2. رضا گفت:

    من الان رمزم رو یادم رفته چیکار کنم؟