Net Monitor for Employees Professional

Net Monitor for Employees Professional نام ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به تماشای صفحه نمایش کامپیوترهایی که به شبکه ی شما متصل هستند ، بنشینید . بدین ترتیب اگر خواهان این هستید که فعالیت کارمندان یا کاربران شبکه خود را زیر نظر گرفته تا از این راه سدی بر موج اتلاف وقت و سرمایه ی خود بسازید ، کار دشواری در پیش رو نخواهید داشت . نکته ی قابل توجه در این نرم افزار که باعث نمایش تفاوت آن با نسخه های مشابه می شود امکان کنترلی است که برای ادمین فراهم خواهد آمد و این بدین معنی است که مدیر شبکه توانایی کنترل هر یوزر را از طریق ریموت در اختیار داشته و می تواند از ماوس و کیبورد خود به عنوان ماوس و کیبورد یوزرش استفاده کند .

اگر فکر می کنید که کنترل یوزر ها توسط Net Monitor for Employees Professional به همینجا ختم شده و تنها هنگامی که در شبکه حضور دارید امکان پذیر خواهد بود ، سخت در اشتباه هستید چرا که با قابلیت ضبط اسکرین ها حتی زمانی هم که به سرکشی از فعالیت کارمندان خود مشغول نیستید ، روح شما آنجا خواهد بود و نخواهد گذاشت به همین سادگی کنترل اوضاع از دستانتان خارج گردد . ویژگی دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است ، امکان ارسال پیغام برای یوزری خاص و یا نیز قفل / باز کردن سیستم او می باشد که از این طریق دیگر هیچ گونه کنترلی نیست که شما در اختیارش نداشته باشید .

این برنامه از شبکه هایی که تحت بستر های اینترنت ، LAN ، WLAN یا حتی VPN طراحی شده اند به طور کامل پشتبانی کرده و می تواند به سادگی نصب و اجرا گردد .


Net Monitor for Employees Professional 4.6.3 برای چه کارهایی مناسب است ؟
– برای مونیتور کردن کامپیوتر های یک شبکه و فعالیت هایی که توسط یوزر ها انجام می پذیرد .
– برای ریموت کردن توسط ادمین شبکه به منظور کنترل کامل بر سیستم ها
– برای آغاز یا اتمام کار یک نرم افزار
– برای مونیتور کردن فعالیت دانش آموزان در کلاس درس و نیز راهنمایی آنها
– خاموش کردن ، راه اندازی مجدد و … تمامی کامپیوتر ها تنها با یک کلیک

 

 

hajm حجم : 10.75 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Net Monitor for Employees Professional 4.6.3


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


7 نظر ارسال شده
  1. saeed گفت:

    شما با این نرم افزارا کولاک کردید ولی یک نرم افزار نداشتید که آن هم آفیس 2012 است

  2. قلندر گفت:

    سلام بسیار جالب و عالی بود ممنون

  3. ███████ گفت:

    khob bod . mer30

  4. طلا گفت:

    سلام. نمیشه روی سیستمی که ویندوز xp داره و داره مانیتور میشه قانون تعیین کرد. کار نمیکنه روش. توی سایت های خارجی که خوندم نوشته بودن یه آپگرید ویندوزی نیاز داره. اونم انجام دادم روی سیستمی که ویندوز XP داره. ولی هنوز کار نمیکنه. چیکار کنم ؟

  5. JA19 گفت:

    سلام. یکی از مشکلات نرم افزار NET MONITOR FOR EMPLOYEES اینه ک با وصل شدن ب اینترنت ارتباط با بقیه سیستمها قطع میشه چجور میشه این مشکلو رفع کرد؟