Lingobit Localizer Enterprise

Localizer Enterprise نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Linkgobit طراحی گشته و کاربرد آن محلی سازی اپلیکیشن های ساخته شده تحت زبان های برنامه نویسی MFC ، .net ، Delphi و جاوا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ریسورس برنامه هایتان را ترجمه نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی پیش نمایش برنامه نوشته شده ی خود را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آن انجام دهید . هنگامی که ترجمه تکمیل شد این نرم افزار یک نسخه محلی از برنامه شما ساخته و برایتان ذخیره می کند بی آنکه هیچ گونه نیازی به تغییر کد ها داشته باشید .

طراحی و محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که هم افرادی که به صورت فردی برنامه نویسی می کنند تونایی استفاده از آن را خواهند داشت و هم آنهایی که گروهی و در قالب شرکت ها به این کار مشغول هستند . یکی از نکات جالب توجه در Localizer Enterprise قابلیت ذخیره به عنوان فایل پروژه می باشد و این بدین معنی است که شما خواهید توانست در هر مقطع زمانی قبل یا بعد از اتمام کار امکان ادامه ویرایش ها را از آنجایی که ذخیره کرده اید ، داشته باشید .



hajm حجم : 25.02 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Lingobit Localizer Enterprise 7.0.6750


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. R0otkit303 گفت:

    کاش می شد یه لینک واسه عضویت کاربر هم داشتین ، اولین نفری بودم که می اومدم و در خدمتتون بودم ، شماها خیلی خوب کار میکنید .

    اولین سایت ایرانی که می بینم تا اینحد خوب کار میکنند واقعا خسته نباشید

    دمتون گرم . خدا همه کستون بیامرزه .

    اگه به من میل بدین خوشحال میشم منم عضو کوچیکتون حساب کنید . و اسه آبدارچیتون هم باشه من افتخار میکنم .
    اسم من آرین .دانشجوی کارشناسی شبکه . دانشگاه شریف تهران .
    هر امری داشین من درخدمتتون هستم .