µTorrent

تورنت در مقابل روش های قدیمی انتقال داده از طریق اینترنت همانند کودک نوپاوه ای است که روز به روز بزرگتر شده و محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا می کند . در واقع پایه و اساس انتقال داده ها در این روش میزبانی اطلاعات توسط یوزر ها می باشد که بر خلاف روش پیشین که به طور مثال برای انتشار یک فایل می بایست ابتدا آن را بر روی یک سرور قرار داد تا سپس افراد بتوانند آنها را بارگذاری کنند ، تبادل داده ها به صورت کاملا مستقیم بوده و می توان از فایلهایی که یوزر ها به اشتراک گذاشته اند استفاده نمود . البته برای سازماندهی داده ها و رساندن کاربر ها به یکدیگر سرور هایی وجود دارد که تنها نقش آنها همین مورد است .


برای استفاده از این پروتکل به نرم افزارهای بیت تورنت نیاز است و امروز قصد داریم که یکی از محبوب ترین آنها که µTorrent نام دارد را در دانلود کده معرفی نماییم . µTorrent که در مقابل سایر نسخه های مشابه خود از حجمی چند کیلوبایتی برخوردار است از ویژگی های مختلفی نیز بهره مند می باشد که از میان آنها می توان به کنترل کردن پهنای باند مصرفی ، انجام زمانبندی های دانلود ، دانلود خودکار فید های RSS و همچنین پشتیبانی از متد Mainline DHT سازگار با BitComet اشاره نمود . اضافه بر این ، µTorrent از پروتکل امنیتی Joint specification که وظیفه ی آن حفاظت از اطلاعات کاربر می باشد ، پشتیبانی می کند و هنگام اتصال با یوزرهایی که از نرم افزارهای Azureus و BitComet استفاده می کنند قابل استفاده خواهد بود .

این برنامه با مصرف حافظه بسیار پایین که در بیشتر اوقات به کمتر از 6 مگابایت می رسد می تواند یکی از مهم ترین دلایلی باشد که هر کاربر می بایست هنگام انتخاب به آن توجه نماید .
طراحان µTorrent تنها فکر خود را بر روی عملکرد نرم افزار خود متمرکز نکرده و به عوامل مهم دیگری نظیر رابط کاربری نیز توجه داشته اند که نتیجه ی آن پوسته پذیر شدن برنامه و توانایی تغیر آیکون های تولبار گشته است . بنابراین هر کاربری می تواند نرم افزار دانلود تورنت خود را مطابق با آنچه می پسندد تزیین کند !



hajm حجم : 365 کیلوبایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود