CyberLink YouCam Deluxe

وبکم یکی از قابلیت های بسیار جالبی است که امکان برقراری ارتباط ویدیویی را به هر نقطه ای از جهان که به اینترنت متصل باشد بدون نیاز به هزینه های گزاف فراهم می سازد و اگر تا کنون از این فناوری بهره برده باشید بر این امر واقفید . اما نرم افزاری که امروز قرار است در دانلود کده به معرفی آن بپردازیم نه یک نرم افزار برقراری ارتباط از طریق وبکم بلکه ابزاری است برای جذاب کردن تصاویر ارسالی و ایجاد سرگرمی است .

این نرم افزار که YouCam Deluxe نام دارد محصول کمپانی قدرتمند CyberLink می باشد که یدی طولا در زمینه ی ساخت و طراحی نرم افزارهای مولتی مدیا دارد . با نصب و اجرای این نرم افزار نباید از دیدن خودتان با رنگ چشمی دیگر تعجب کنید چرا که CyberLink YouCam Deluxe نه تنها بر ناحیه چشم بلکه با آنالیز رفتاری حالات چهره می تواند افکت های بسیار جذاب و خارق العاده ای را روی صورت شما بگذارد و چیزی را تحویلتان دهد که خود ، بیشتر از آن دوستی که قرار است شما را ببیند تعجب کنید ! از این رو اگر به دنبال یک نرم افزار فان برای وبکم خود می گردید بی شک این برنامه بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر است .



hajm حجم : 155.53 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن CyberLink YouCam Deluxe v4.0.0820


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود