magic-desktop

– آیا از محیط یکنواخت ویندوز خسته شده اید ؟
– آیا به دنبال راهی برای دگرگون ساختن دسکتاپ تان می گردید ؟
– آیا نحوه نصب کردن تم هایی که برای ویندوز طراحی شده اند را نمی دانید ؟

اگر سوال هایی که ذکر شد برای شما صدق می کند پس استفاده از نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را به شما داریم ، می تواند بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر باشد . این برنامه ی بسیار جالب و کاربردی Magic Desktop نام دارد که و همان طور که در تیتر اشاره شد بهترین گزینه برای توصیف آن می تواند دگرگون کننده دستکاپ باشد چرا که با تغییر دادن ظاهر گرافیکی بخش های مختلف ، نمایی نو را برای شما به ارمغان می آورد .

تنها کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و از تم ها ، آیکون ها ، وال پیپرها ، نشانگر های ماوس و … که برای شما طراحی شده است یک یا چندتایی از آنها را انتخاب کرده و به طور رایگان از وب سایت برنامه دانلود کنید و در محیط خود Magic Desktop بدون نیاز به انجام تغییرات اضافی در ویندوز ، آنها را به دسکتاپ تان هدیه دهید .

نکته قابل توجه دسته بندی کردن بخش های گرافیکی به طور مجزا می باشد که بدین ترتیب شما خواهید توانست آیکون ها ، تصاویر ، تم ها و … را آنگونه که خود می پسندید و مطابق سلیقه تان است بچینید تا به ظاهر مورد نظرتان نزدیک تر شوید . بدین ترتیب خواهید توانست با منابع موجود هزاران ست مختلف را تجربه کرده و دیگر هیچ گاه از ظاهر ویندوزتان خسته نشوید .


این نرم افزار توانایی نصب و استفاده در ویندوز های 98 ، 2000 ، اکس پی ، ویستا و سون را داراست .



hajm حجم : 15.55 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. زی زی گول گفت:

    دست شما درد نکنه،که مجیک دستاپ رو برای ما به دانلود گذاشتید.در حال دانلود میباشد.