Simnet Registry Defrag

اگر رجیستری را مهم ترین بخش ویندوز ندانیم قطعا یکی از مهم ترین قسمت های آن خواهد بود چرا که تقریبا انجام تمامی فرایند ها به آن وابسته می باشد . با دانستن این موضوع قطعا به این نکته پی خواهید برد که هر چقدر رجیستری کار خود را بهتر انجام دهد تاثیر مستقیم آن بر روی انجام سایر برنامه ها مشهود می باشد . برای داشتن یک Registry پاک و بی آلایه می بایست هم با تمامی فرامین آن و دستورهایی که وجود دارد آشنا باشید و هم اینکه وقت آزاد بسیار زیادی برای زیر و رو کردن تمامی اطلاعات داشته باشید تا یک به یک آنها را به صورت دستی بهینه کنید آن هم اگر چیزی را از قلم نیاندازید . البته جای نگرانی نیست ؛ این فرض اول بود حال فرض دوم را مطرح می کنیم . شما یک نرم افزار بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری بر روی ویندوز خود نصب کرده و با یک کلیک لذت سرعت و قدرت را با هم تجربه می کنید .

نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم دقیقا همان برنامه ای است که کار شما را در چند دقیقه کوتاه انجام خواهد . این برنامه که Simnet Registry Defrag نام دارد با وجود دارا بودن حجمی بسیار پایین و کم تر از یک مگابایت توانایی این را دارد که تنها با یک کلیک فرایند یکپارچه سازی را شروع کرده و به سادگی تمامی قسمت هایی که باعث وجود اختلال در قلب ویندوز شده و سرعت آن و بالطبع نرم افزارهایی را که قصد استفاده از آنها را دارید کاسته است ، پیدا نموده و اقدام به برطرف سازی آنها می نماید .همه چیز در ساده ترین حالت انجام می پذیرد و محیط کاربری بسیار زیبای Simnet Registry Defrag شما را به استفاده ی هر روزه از قدرتش ترغیب می کند .

اگر یکی از کاربران ویندوز های ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و یا سون می باشد ، این نرم افزار امکان نمایش کارایی اش را برای شما خواهد داشت .


 

hajm حجم : 664 کیلوبایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. مرتضی گفت:

    salam haleton khobe ? norozeton mobarak !!!! man osolan az kasi tarif nmikonam valai emroz dashtam to google migashtam yrho web shomaro didam vaghean jaye tahsin dare afarin ajab webi man arezome mesle shoma basham
    ba tashakor morteza khosravi 18 sale az ostane kerman
    rasti Email ham sare kariye shomaram 09363256996 age bahaton sohbat konam vaghean khoshhal misham mr30 Bye

  2. محمد امین گفت:

    سلام امید وارم که حالتون خوب باشه . والا من چیزی بدردبخور از سایتتون پیدا نکردم لطفا نرم افزار های جذاب تری …..