DVD-Ranger

DVD-Ranger نرم افزاری است کامل در زمینه ی تبدیل و کپی کردن دیسک های نوری DVD . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای استاندارد در کپی و تبدیل ویدیو به همراه توابع جدید و ماژول های بسیاری که در خود گنجانده است می تواند تجربه ای جدید را در کپی کردن فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی برایتان به وجود آورد . مهم ترین ویژگی این نرم افزار که سازندگانش پافشاری زیادی بر عملی شدن آن داشته اند ، انجام پروسه ی کپی و تبدیل با بالاترین سرعت و سطح عملکرد بوده است که خوشبخاته به این مهم نیز دست یافته اند و دلیل این موفقیت نیز چیزی جز استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته نیست . یکی از این الگوریتم ها استفاده از شتابدهنده ی GPU می باشد . رمزگذار ویدیویی DVD-Ranger با تکیه بر تکنولوژی خاص خود پروسه ی تبدیل را که گونه های مشابه که گاه از 50 دقیقه تا 6 ساعت طول می کشد به طور قابل توجهی کاهش داده و می تواند صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند شما داشته باشد . حال اگر استفاده ی بسیار پایین این برنامه از پردازشگر ( CPU ) را نیز ذکر کنیم ، متوجه قدرت بالایش خواهید شد . دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر در چندین و چند ساعت برای اتمام کار وجود نخواهد داشت چرا که همه چیز در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید .

ابزار رایت این نرم افزار که به صورت مجزا و حرفه ای در آن قرار داده شده است نه تنها امکان رایت ویدیو ها را بر روی دیسک های مختلف نظیر DVD و Blue-ray می دهد بلکه قابلیت ساخت ایمیج های استاندارد ( ISO ) و رایت آنها بر روی دیسک نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت .




hajm حجم : 14.72 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن DVD-Ranger v3.4.3.3 Final


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. سجاد گفت:

    سلام. به خدا بهترین سایت رو دارید. با سپاس فراوان