MKV که مخفف نام ( Matroska Video ) می باشد چند وقتی است که به دلیل قابلیت های خاص خود طرفداران زیادی پیدا کرده است . از ویژگی های منحصر به فرد این فرمت می توان به کم کردن چشمگیر حجم فیلم ها بدون افت کیفیت اشاره نمود اما به دلیل پشتیبانی نکردن اکثر دستگاه های پخش استفاده آن تنها به کامپیوتر محدود شده است .

MediaVideoConverter MKV Converter v3.0.2.0918

MediaVideoConverter MKV Converter نام نرم افزاری است که به وسیله قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد تمام نیازهای شما را برطرف می سازد .
از میان قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل این فرمت به سایر فرمت های پر طرفدار و رایج تصویری نظیر AVI ، WMA ، XviD ، DivX و MP4 اشاره کرد . همچنین MediaVideoConverter MKV Converter قادر است تا موسیقی های فیلم های MKV را از میان آنها استخراج کرده و با یکی از فرمت های MP3 ، AAC ، WMA و WAV ذخیره نماید .

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار قابلیت اتصال چند فیلم به یکدیگر و یا ساختن قسمت های مختلف از یک فیلم می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا فیلم های مورد نظرتان را در اندازه و حجم های دلخواه برای خود بسازید .حجم : 14.84 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


4 نظر ارسال شده
  1. سينا گفت:

    سلام
    میشه منو راهنمایی کنید- یه مبدل میخوام که هم فایلو کوچیک کنه هم کیفت کم نشه
    <<<<<<>>>>>>
    پخش شه ؟

    • وحید گفت:

      ببینید بهترین روش برای اینکه حجم کم شه ولی کیفیت تغییر نکنه استفاده از فرمت MKV هست . البته برای اینکه حجم اون کم بشه باید چندین مرحله رو طی کرد که اینجا آموزش داده شده که البته یه ذره مشکل هست
      اما اگه میخواین آسون تر باشه استفاده از فرمت های MP4 و AVI هست که مبدل اونها توی سایت وجود داره

  2. hamed65 گفت:

    آقادمتون گرم خیلی عالی بود من اونقد از این برنامه های مبدل دانلود کرده بودم که دیگه خسته شده بودم همشون یه جورایی ایراد داشتن ولی این خیلی عالیه فرمتهای mkvروبه هرچی دلم خواسته تبدیل کردم خیلی حال کردم باهاش .گفتم حتما کامنت بذارم وازتون تشکر کنم .ممنونم ازتون .سایتتونم حرف نداره.

  3. مقداد گفت:

    سلام
    فیلمهای MKV که تو اینترنت وجود داره با چه نرم افزاری تبدیل شده که مثلا یه فیلم کامل حجمش 350MB شده و کیفیتش هم عالی هست؟
    من با هر نرم افزاری امتحان میکنم همون فیلم مثلا 350MB دوباره به MKV که تبدیل میکم و bitrate کم کیکنم که به 350MB برسه کیفیتش افتضاح میشه؟
    در صورتی که بخوام به اون کیفیت برسم یه فیلم MKV حجمش 800 مگابایت میشه میتونم تقریبا هر چی نرم افزار مبدل بوده ها نصب کردم نتیجه نگرفتم
    MKV Video Converter
    TVC
    AVC
    DVD ریپ ها
    xilisoft اکثر نرم افزار ها هم کپی برداری شده Xilisoft هستند همین نرم افزار هم خیلی شبیه به xilisoft ورژن 4 و 5 هست