MEFmedia HotDisc DVD Copy

HotDisc DVD Copy نرم افزاری قدرتمند ، سریع و با کاربری بسیار آسان ساخت شرکت MEFmedia می باشد که تمامی ابزارهای ریپ کردن DVD را برای شما در یک جا گرد آورده است . با در اختیار داشتن این برنامه دیگر نیازی به هیچ گونه جنگ و خونریزی برای یک ریپ کردن ساده نیازی نخواهد بود و همه چیز تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد شد .

– اگر نگران این هستید که دی وی دی فیلم دلخواهتان با مخدوش شدن دیگر قابل اجرا نباشد
– اگر می خواهید از دیسک های DVD خود کپی های مختلف تهیه کنید
– اگر می خواهید دیسک های دی وی دی را به فرمت های دیگر تبدیل کنید
– اگر می خواهید از فیلم های خود که بر روی DVD رایت شده اند بک آپ بگیرید

کافیست تا نرم افزار MEFmedia HotDisc DVD Copy را روی ویندوز خود نصب کرده و اجرا نمایید . آنها شیرینی طعم قدرت در عین سادگی را خواهید چشید و خواهید فهمید که ریپ یک DVD آنقدر ها هم که تصور می شود کار سخت و دشواری نیست . با داشتن این برنامه می توانید تمامی فیلم هایی که بر روی دی وی دی رایت شده اند را بر روی دستگاه های مختلف پخش ویدیو نظیر آی پاد ، آیفون ، آی پد ، PSP و سایز دستگاه های اینچنینی به نظاره بنشینید . از جمله میان قابلیت های فراوان این نرم افزار می توان به استخراج موزیک از ویدیوها و ذخیره در قالب فایلهای صوتی ،  تبدیل فیلم های DVD به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پرتابل ، تهیه عکس از فیلم ها برای استفاده در قالب بک گراند و پشتیبانی از زیرنویس اشاره نمود .



hajm حجم : 4.78 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن MEFmedia HotDisc DVD Copy v4.2.1


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود