CCleaner

حفظ حریم خصوصی و بالا نگاه داشتن سرعت سیستم در بیشترین حد ممکن دغدغه ی همیشگی کاربران بوده است و رسیدن به چنین اهدافی به صورت معمولی و دستی اگر غیر ممکن نباشد قطعا بسیار سخت خواهد بود . از این رو تا کنون نرم افزارهای مختلفی برای برطرف کردن نیازهایی از این قبیل که طیف وسیعی از یوزرها را شامل می شود طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد .

نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را داریم یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود بوده و با تکیه بر دو ویژگی ، یکی لایسنس رایگان و دیگری استفاده از تکنولوژی ها روز و سازگاری با بخش های مختلف ویندوز و نرم افزارهای متفاوت توانسته است به جایگاه بسیار مطلوبی در میان کاربران دست پیدا کند . این برنامه که CCleaner نام دارد به شما کمک می کند تا امنیتی کامل را هنگام کار با ویندوز تجربه کنید . این نرم افزار که از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد نه تنها فضایی را از هارددیسک شما اشغال نخواهد کرد بلکه با استفاده بسیار اندک از منابع سیستم نظیر CPU و Ram هیچ گونه باری را بر دوش کامپیوتر شما نخواهد گذاشت .

بهینه سازی یکی ویژگی های مهم CCleaner می باشد . این نرم افزار با حذف فایلهای بی استفاده از روی هارد درایو شما فضای ارزشمندی را که توسط اطلاعات بیهوده اشغال شده اند به شما هدیه خواهد کرد تا بتوانید به ذخیره سازی داده های مفیدتری بر روی آنها مشغول شوید . یکی دیگر از قابلیت ها پاکسازی ردپاهای به جا مانده از فعالیت هایی است که در اینترنت انجام می دهید . بسیاری از کاربران نگران این بوده و هستند که افرادی غیر از خودشان به اطلاعات اینترنتی از قبیل سایت های مشاهده شده دسترسی پیدا کنند که خوشبختانه با به روی کار آمدن این نرم افزار ، مشکل یاد شده به طور کامل به دست فراموشی سپرده شده است . پشتیبانی CCleaner از زبان شیرین پارسی به تمامی پارسی زبانان دنیا این امکان را می دهد تا بتوانند از قابلیت های گنجانده شده نهایت استفاده را ببرند .




hajm حجم : 2.87 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. sahar گفت:

    من برای نصب برنامه فلش پلیری که از این سایت دانلود کردم احتیاج به یک پسورد دارم که نمیدونم باید از کجا ایم پسورد را بیاورم لطفاً راهنماییم کنین اگه سریعتر پاسخ بدید ممنون می شوم.

    • وحید گفت:

      سحر جان
      پسورد همون آدرس سایت با حروف کوچک هست که بالای لینک دانلود هم نوشته شده