یکی از قابلیت هایی که پیغام رسان ( مسنجر ) ها در اختیار کاربران خود قرار می دهند امکان نشان دادن تصویر زنده خود به صورت آنلاین به وسیله وبکم می باشد . اما گاهی شاید نخواهید تصویر واقعی خود را نشان دهید و بخواهید تا از ویدیوهایی که در کامپیوترتان دارید استفاده کنید .

Video2Webcam

Video2webcam نام نرم افزاری است به شما این امکان را می دهد تا در هنگام چت کردن از یک وبکم مجازی استفاده نمایید و به جای نمایش آنلاین تصاویر خود از فیلم هایی که قبلا گرفته اید و یا موارد دیگر استفاده نمایید .
همچنین این نرم افزار می تواند وبکم مجازی و حقیقی را به سادگی سوییچ کند تا به وسیله آن بتوانید هم فیلم های موردنظرتان را به فرد مقابل نشان دهید و هم خودتان را !
Video2webcam از فرمت های ویدیویی محبوب نظیر avi ، asf ، flv ، mp4 ،mpeg ، mpg ، ram ، rm ، rmvb ، wmv و فرمت های تصویری pg ، gif ، bmp ، png  پشتیبانی می کند .

با استفاده از این نرم افزار می توانید در مسنجر های یاهو ، ICQ ، AIM ، Paltalk ، MSN ، Skype و … از قابلیت هایی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده نمایید  .حجم : 2.71 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


5 نظر ارسال شده
  1. sadeq گفت:

    tashakor az in hame zahamteton

  2. نیما گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من ویدیو تو وب رو دانلود کردم اما کد میخواد
    کدش چیه ؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم اگه کمکم کنید ایدی یاهوی من هم nim4_messenger هست

  3. saeid گفت:

    یه لطف کنید روش کار با برنامه ویدو تو وب کم رو بزارید از مطالب و نرم افزارهای جابتون ممنون

  4. ashkan گفت:

    سلام خسته نباشین
    خواهشا روش کار با این برنامه رو اموزش بدیم متشکرم
    Video2Webcam

  5. محمد گفت:

    سلام این درایور میخواد نصب کنه کامپیوتر نمی زاره چه کار کنم؟