Iobit Protected Folder

حفاظت از اطلاعات محرمانه و شخصی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای سایبر است . دیگر همانند گذشته استفاده از بخش های امنیتی ویندوز نظیر پسورد گذاشتن برای یوزرهای سیستم و یا مخفی کردن فایل ها اثری نداشته چرا که با آشنا شدن بیشتر کاربر ها با روش های دور زدن و حذف اینگونه موانع به اصطلاح امنیتی تنها کار یک نفوذ گر را برای چندین ثانیه به تاخیر خواهند انداخت و هیچ گاه نتوانسته گزینه ی ایمن باشد .


Iobit Protected Folder نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلودکده داریم که با در اختیار داشتن آن می توانید با خیال آسوده هر گونه اطلاعات محرمانه و یا شخصی دارید بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازید بی آنکه دلهره ای از دسترسی افراد غیر به آنها داشته باشید . این برنامه به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته در محافظت از پوشه ها ، آنها را غیرقابل نفوذ کرده و امنیت اطلاعات تان را تضمین می نماید .

Iobit Protected Folder که از ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، سون و حتی ویندوز سرور های 2003 و 2008 به طور کامل پشتیبانی می کند با مخفی سازی فایلها و فولدر ها به گونه ای که از هیچ راهی قابل نمایش نباشند آنها را از دست افراد سودجو در امان نگاه می دارد . کافیست فایلهای مورد نظر خود را به جعبه ایمن ( Safety Box ) کشانیده و رها سازید تا به همین سادگی به حالت مخفی درآیند .




hajm حجم : 5.11 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Iobit Protected Folder v1.0


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. saeed گفت:

    واقعا عالی بود

  2. samad گفت:

    همه عالی اما بدون پسورد