puran_defrag

فایلهای ذخیره شده بر روی هارد درایو شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی پراکنده ( fragmented ) شوند و این پراکندگی نتیجه ای نخواهد داشت جز کاهش سرعت دسترسی به فایلها پس از ارسال دستور بازخوانی داده ها توسط شما . از این رو یکی از مهم ترین پیشنهاداتی که می توان به کاربرانی که با افت محسوس سرعت مواجه شده اند نمود ، استفاد از نرم افزار های یکپارچه سازی هارددیسک می باشد .

Puran Defrag یکی از این دسته از نرم افزار ها بوده که به وسیله ی آن می توانید به سادگی چند کلیک ، داده هایی را که به صورت پراکنده بر روی هارددیسک تان ذخیره شده اند به صورت یکپارچه در آورده و سرعت از دست رفته را بازگردانی نمایید . این برنامه قدرتمند با آنالیز کامل دیسک سخت کامپیوترتان تمامی پراکندگی های موجود را در کمترین زمان ممکن یافته و اقدامات لازم را برای بهینه سازی آن انجام می دهد . این کار نه تنها باعث می شود دسترسی به فایلها سریعتر انجام پذیرفته و به طبع از آن سرعت کامپیوتر بالا رود بلکه با سازماندهی کردن داده ها فضای مفید قابل استفاده برای شما را نیز افزایش خواهد داد .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار Puran Defrag توانایی آن در انجام پروسه دیفرگمنت در بوت می باشد . همانطور که می دانید برخی از فایلها نظیر MFT ها ، فایلهای رجیستری و … را نمی توان هنگامی که ویندوز در حال اجرا است یکپارچه نمود . از این رو تنها راه باقی مانده همان استفاده از بوت می باشد که خوشبختانه این برنامه با درک کامل آن توانسته است بر قدرت اجرایی خود که سود آن به نفع کاربران است بیافزاید . این نرم افزار که توانایی اجرا بر روی ویندوز های ایکس پی ، ویستا و سون را داراست می تواند در صورت تنظیم ، فرایند یکپارچه سازی را به طور کاملا خودکار و بدون نیاز به دخالت شما انجام دهد . این کار باعث می گردد تا همیشه ، حتی زمانی که یکپارچه کردن هارد درایو را به طور کلی فراموش نموده اید بتوانید از بالاترین سرعت و کارایی سیستم خود استفاد نمایید .

 

 

 

hajm حجم : 2.61 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Puran Defrag 7.3


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. حسن گفت:

    ممنونم از اینکه نرم افزار خوبی رو در اختیار ما گذاشته اید