Serif_MoviePlusX5

امروزه نرم افزار های بسیاری در زمینه ویرایش و ادیت فیلم طراحی و ساخته شده اند که هر یک دارای قابلیت های مخصوص به خود بوده و ویژگی هایی منحصر به فرد دارند . با وجود چنین برنامه های پیچیده ای که انتشار یافته اند تنها افراد کمی قادر به استفاده از آنها بوده چرا که ویرایش حرفه ای فیلم نیازمند بالا بودن سطح دانش نرم افزاری است . در این بین ممکن است افرادی وجود داشته داشته باشند که دانش نرم افزاری آنها در حد متوسط و یا پایین تر از آن بوده اما علاقه یا نیاز به انجام ویرایش های ویدیویی همانند حرفه ای ها داشته باشند .

اگر شما نیز در این دسته قرار دارید قطعا نرم افزار Serif MoviePlus X5 بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود . طراحان این نرم افزار با علم به این امر که تمامی کاربران نمی توانند از یک برنامه پیچده ادیت ویدیو به طور کامل استفاده کنند ، اپلیکیشن خود را به گونه ای ساخته اند که مصداق قدرت در عین سادگی باشد . با این نرم افزار شما خواهید توانست فیلم های باکیفیتی خارق العاده ساخته و در انتها آنها را بر روی دیسک های DVD و Blue-ray رایت کرده و یا به طور مستقیم بر روی اینترنت آپلود کنید . با پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیویی محبوب ، کاربر خواهد توانست کار ادیت را آغاز کرده و استایلی را که در ذهن می پروراند بر روی فیلم به نمایش در آورد . یکی از مهم ترین نکاتی که در Serif MoviePlus X5 به آن توجه ویژه ای شده است ارزشمند بودن زمان کاربر می باشد و خواه فیلمی که بر روی آن کار می کنید توسط دوربین موبایل گرفته شده باشد و خواه با دوربین های دیجیتال پیشرفته ، در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خواهد بود .

 

ویژگی های کلیدی Serif MoviePlus X5 7.0.1.15 :
– امکان ایمپورت و ویرایش کردن ویدیو از هر منبع
– خط زمان ( Timeline ) پیشرفته با تعداد تراک های نامحدود
– در اختیار داشتن بیش از 200 افکت حرفه ای
– برطرف ساختن نویز و لرزش دست
– ذخیره خروجی در فرمت های مختلف برای دستگاه های گوناگون
– رایت کردن مستقیم ویدیو ها بر روی دیسک های DVD یا Blue-ray
– ساخت منو های انیمیشن برای ویدیو ها
– کاربری فوق آسان
– توانایی کار با ویدیو های HD با سرعت باورنکردنی
– انجام بیشتر مراحل به صورت جادویی ( Wizard )
– پشتیبانی از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون
– و بسیاری دیگر

 

 


در صورتی که اینترنت پرسرعت برای دانلود این مجموعه ارزشمند ندارید می توانید با کلیک بر روی لینک خرید پستی ، Serif MoviePlus X5 7.0.1.15 را به طور کامل بر روی یک DVD اوریجینال و شکیل با قیمت ۳۵۰۰ تومان از سایت دانلود کده خریداری کرده و پس از دریافت درب منزل یا محل کار وجه را به مامور پست بپردازید .

برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره 05117385018 ( فروشگاه دانلود کده ) تماس حاصل فرمایید

buy-image

 

hajm حجم : 1.08 گیگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود پارت اول | پارت دوم | پارت سوم | پارت چهارم

crack آموزش کرک کردن Serif MoviePlus X5 7.0.1.15

crack برای اجرای کیجن ، به Microsoft Visual ++ 2010 نیاز خواهید داشت . در صورتی که این کامپوننت بر روی ویندوز شما نصب نشده است از اینجا دانلود کنید .

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما خواهد بود که می توانید با نرم افزار Winrar برای بار دوم آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهایی نظیر ImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود