Joboshare MOV Converter

MOV فرمتی است تصویری که جزء فرمت های اختصاصی نرم افزار QuickTime به شمار می آید و ویژگی های خاص و منحصر به فردش باعث توجه افراد بسیاری به آن شده است . کیفیت بسیار بالا در عین حجم پایین یکی از قابلیت های مهم این فرمت می باشد . به طور مثال شرکت های تولید کننده ویدیو های آموزشی نظیر کمپانی قدرتمند Lynda از فرمت MOV برای آموزش های خود استفاده می کنند که نشان از ویژگی های این فرمت دارد . در کنار تمام این خوبی ها ، نقاط ضعفی نیز شامل فرمت MOV می شوند . یکی از مهم ترین آنها عدم پشتیبانی اکثر نرم افزار های پخش ویدیو از آن می باشد به طوری که تنها تعداد انگشت شماری از پلیرها وجود دارند که بتوانند به صورت معمولی و پیش فرض این فرمت را پخش کنند .

نرم افزاری که در این پست دانلود کده فراهم آورده ایم به شما این امکان را می دهد تا به سادگی چند کلیک ساده ویدیو های خود را که در قالب MOV قرار دارند به فرمت های محبوب و مشهوری نظیر WMV ، ASF ، RM ، RMVB ، AVI ، DIVX ، Xvid ، MPEG ، VCD ، DVD ، SVCD ، MPEG1 ، MPEG2 ، VOB تبدیل نمایید . با این کار بزرگترین عیبی که می توان از فرمت MOV گرفت ، برطرف خواهد شد . البته تمامی امکانات این نرم افزار که Joboshare MOV Converter نام دارد به همینجا ختم نمی گردد . قابلیت استخراج صدا از ویدیو ها و ذخیره ی آنها در قالب های صوتی MP3 ، AAC ، WMA و WAV از دیگر نکاتی است که می تواند در انتخاب کردن این برنامه ، شما را ترغیب نماید .

 

 

 

hajm حجم : 5.92 مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack آموزش کرک کردن Joboshare MOV Converter v2.9.3.0418


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود