Wondershare-Kinager

پایین آمدن سرعت ویندوز تقریبا یک مشکل فراگیر و قطعی برای تمامی کاربران شده اما روش هایی که برای مقابله با آن در نظر گرفته می شود برای هر کاربر متفاوت است . خطاهای مختلفی که به صورت مخفی و آشکارا در ویندوز رخ می دهند دلایل کاهش سرعت بوده و برای برطرف ساختن آن می بایست از نرم افزارهایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده نمود .

Wondershare Kinager یکی از این قبل برنامه ها می باشد که همانگونه که از نامش پیداست توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Wondershare طراحی و تولید شده است . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی و البته به سرعت ، خطاها و مشکلات ویندوز خود را از بین برده و بهترین سطح عملکرد را برای آن به ارمغان آورید . نکته جالب توجه در این نرم افزار پشتیبانی آن از گوشی های اندرویدی است و می توانید علاوه بر کامپیوتر خود ، گوشی موبایل خود را نیز بهینه سازی نمایید . پشتیبانی از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون 32 بیت در کنار پاکسازی لحظه ای و بهینه کردن رجیستری از جمله قابلیت های این برنامه به شمار می آیند .

 

 

hajm حجم : 20.47 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. SARA گفت:

    من از لینک شما خیلی خوشم اومده ممنونم خواستید به ایمیلم پیام بدین خوشحال میشم