Power Screen Capture

Power Screen Capture یک نرم افزار همه کاره در زمینه تهیه عکس از دسکتاپ ویندوز شما می باشد . این نرم افزار به کاربران خود این امکان را می دهد تا با سرعت هر چه تمام تر از قسمت مورد نظر دسکتاپشان عکس بگیرند .
به وسیله Power Screen Capture می توانید با استفاده از قسمت هایی که در اختیارتان قرار خواهد داده شد به گرفتن عکس از تصاویر و فیلم های در حال پخش و یا سایر دستگاه ها نظیر کارت TV مشغول شوید .
یک لیست از تمامی عکس هایی که گرفته اید برای شما ساخته خواهد شد که می توانید آنهایی را که در نظر دارید انتخاب کرده و اعمال مورد نظر مانند تماشا ، کپی ، حذف و تغییر نام را به سادگی و آزادانه انجام دهید .
از قابلیت های مهم گنجانده شده در Power Screen Capture می توان به امکان افرودن واترمارک به تصاویر گرفته شده اشاره کرد که با استفاده از آن احتمال استفاده از تصاویر تهیه شده توسط شما به وسیله سایرین را به صفر می رساند و در صورت استفاده نماد و یا متن مورد نظر شما درون عکس خود نمایی خواهد کرد .
کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و کافیست تا پس از اجرا و تعیین Hot Key در هر قسمت ویندوز که خواستید اقدام به عکاسی نمایید .حجم : 5.03 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود