همانطور که می دانید اطلاعاتی که بر روی دیسک های سخت ثبت می شوند پس از حذف کردن آنها و حتی فرمت کردن پارتیشن ها قابل بازیابی هستند و با وجود نرم افزارهای گوناگونی که در این زمینه طراحی شده اند افراد آماتور نیز می توانند اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنند .
O&O SafeErase ابزاری است که با استفاده از آن می توانید فایلها و اطلاعاتی را که می خواهید هیچ فردی پس از حذف آنها توسط شما دسترسی پیدا نکند ، به طور کامل پاک کنید . کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها با یک کلیک موس می توانید فایلهای مورد نظرتان را به گونه ای نیست کنید که بازگردانی نشوند !
بسیاری از اطلاعات مهم اما شخصی نظیر ایمیل ها ، تاریخچه وبگردی ، اطلاعات حسابداری و شرکت ها و فایلهای خاص تا قبل از معرفی O&O SafeErase در امنیت کامل نبودند و تنها کافی بود تا یک نرم افزار ریکاوری چند مگابایتی بر روی ویندوز نصب شود و تمامی آنها را با کم ترین نقص ممکن بازیابی کند .

با وجود نرم افزار O&O SafeErase می توانید خیال خودتان را از بابت بازگردانی فایلها آسوده کنید زیرا اطلاعاتی که توسط این برنامه از بین می روند به هیچ گونه قابل دسترسی مجدد نیستند و می توانید در امنیت کامل به کارهای خود ادامه دهید .

O&O SafeErase
قابلیت های کلیدی O&O SafeErase 4.1.153 :
– پاک کردن کامل ردپا های اینترنتی ذخیره شده
– نمایش گزارش از عملیات انجام گرفته
– پشتیبانی از پردازشگر های چند هسته ای
– حذف ایمن فایلها و پارتیشن ها
– بهره گیری از شش متد مختلف برای از بین بردن اطلاعات محرمانه
– انتقال ایمن فایلها از یک دایرکتوری به دایرکتوری دیگر
– استفاده آسان با دسترسی سریع در Windows Explorer
– پشتیبانی از ویندوز های 2000 ، Xp ، 2003 و ویستا

دانلود نسخه 32 بیتی
حجم :
36.93 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

دانلود نسخه 64 بیتی
حجم :
52.19 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود