SlideShow Movie Creator

اسلاید شو اصطلاحا به ویدیوهایی گفته می شود که از مجموعه از تصاویر ، موزیک های پشت زمینه همراه با نوشته تشکیل شده اند . اگر می خواهید از عکس های یادگاری تان ویدیوهای خاطره انگیز بسازید ساخت یک اسلاید شو می تواند گزینه ای مناسب برای این کار باشد .
GiliSoft SlideShow Movie Creator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و 3GP ذخیره سازید . افکت های 2 بعدی و 3 بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت 2 بعدی و 3 بعدی است به بیش از 300 گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

 

 

hajm حجم : 15.52 مگابایت

password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


2 نظر ارسال شده
  1. ali گفت:

    very goooooooooooooooooooooooooooooooooooood