Diskeeper Enterprise

Diskeeper® performance software 2010 نرم افزاری است حرفه ای که با استفاده از آن می توانید سرعت کامپیوتر خود را تا حد محسوسی افزایش داده و همچنین برق کم تری مصرف نمایید ! اما چگونه ؟
تمامی کامپیوتر ها از پراکندگی های موجود در هارددیسک رنج می برند و فایلهای خراب و شکسته ای که بر روی آن ذخیره شده اند مانع از اجرای صحیح و بی عیب حیاتی ترین بخش کامپیوتر شما که همان هارددیسک می باشد ، می شوند . عملیات یکپارچه سازی یا همان Defragmentation تنها راه حل این مشکل می باشد و این فرایند که کار اصلی نرم افزار Diskeeper می باشد به شما کمک می کند تا بیش از 85 درصد فضای هارددیسک را همانند روز اول برایتان یکپارچه خواهد کرد و به لطف تکنولوژی Diskeeper ، این فرایند در کم ترین زمان ممکن اجرا خواهد شد . با استفاده از نسخه 2010 این نرم افزار ، رایانه شما طعم سرعت بیشتر را خواهد چشید و عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد . پس از عملیات یکپارچه سازی دیگر هنگ کردن کامپیوتر و با خطاهایی که ناشی از کم بودن سرعت برایتان به وجود خواهد آمد ، خداحافظی می کنید .

Diskeeper 2010 I-FAAST نام قسمت دیگری از این نرم افزار می باشد که با تکنولوژی بهینه سازی خود ، سرعت دسترسی به فایلها را افزایش می دهد و به شما اجازه می دهد تا کارهای بیشتری را به طور همزمان انجام دهید بدون آنکه با مشکلاتی نظیر کم شدن سرعت مواجه شوید . این بخش با مونیتور کردن فایلهای در حال استفاده و سازماندهی کردن آنها بیشترین سرعت ممکن را فراهم می آورد و قادر است تا 80 درصد ، سرعت کنونی را افزایش دهد .

حجم : 38.3 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود