Edraw UML Diagram

ساخت چارت برای رساندن اطلاعات مفید در کم ترین زمان ممکن ، همیشه مورد توجه مدیران بوده است اما درست کردن آن همیشه وقت گیر بوده است چرا که می بایست به طور دستی تمام بخش های آن طراحی شود . اما اگر به وقت خود اهمیت فراوانی می دهید پیشنهاد ما این است که نرم افزار Edraw UML Diagram را فقط برای یک بار تجربه کنید !
این نرم افزار با استفاده از طراح های پیش ساخته ی بسیار زیبا به شما کمک می کند تا چارت های سازمانی ،‌ تجارتی و یا انواع ساده آن که مورد استفاده در تمامی بخش ها قرار می گیرد را بدون از دست دادن وقت گرانبها بسازید . تمام کارها در این نرم افزار سریع انجام می گیرد و می توانید از اشکال ، فونت ، استایل و رنگ های متفاوتی برای طراحی چارت مورد نظرتان استفاده نمایید تا بازدهی آن را به حداکثر برسانید . کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و نیازی به دانش خاصی نمی باشد و حتی کاربران آماتور نیز می توانند چارت های حرفه ای بسازند .

اگر با وکتور آشنایی داشته باشید می دانید که قابلیت های زیادی در طراحی دارد و از ویژگی های مهم این نرم افزار Vector-based بودن آن می باشد به این معنی که اکثر قسمت های گرافیکی چارت شما را با استفاده از وکتورهایی که از قبل ساخته شده اند طراحی می کند و می تواند نتیجه کار شما را نسبت به زمانی که از تصاویر معمولی استفاده می کنید تا حد بسیار زیادی مطلوب تر سازد .
از دیگر قابلیت های بی نظیر این نرم افزار می توان به پشتیبانی اش از برنامه های مرتبط نظیر Word و Excel اشاره کرد که راحتی کار را برای شما دو چندان خواهد کرد و دگیر نیازی به انجام مجدد کارهایی که در برنامه های آفیس انجام داده اید را در این نرم افزار نخواهید داشت .
پس از ساخت دیاگرام خود می توانید آن را در فرمت XML با پشتیبانی از پرینت گرفتن کامل ذخیره نمایید . همچنین شما می توانید چارت خود را در خروجی های EMF ، WMF ، PDF ، Html ، فایلهای چند لایه ی Tiff و یا حتی به صورت اسلاید شو نیز ذخیره کنید .

حجم : 23.01 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود