Spreadsheet Tools LockXLS

 

اگر می خواهید ورک بوک های اکس خود را اضافه کردن قفل از کپی کردن توسط مشتری هایتان در امان نگاه دارید پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Spreadsheet Tools LockXLS می باشد . این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی خاص خود اطلاعات موجود در فایلهای اکسل را به گونه ای تبدیل می کند که کدها و فرمول های آن توسط مشتری قابل خواندن نباشد و در صورتی که یک کاربر بخواهد از آنها بهره مند شود می بایست از شما کد فعال سازی برای آنلاک کردن را دریافت کند . ورک بوک های قفل شده می توانند در یک دوره زمانی تعریف شده و یا تنها به یک نمایش اسپلش بنسده کنند . بدین ترتیب فرمول اسناد Excel ساخته شده توسط شما فقط در اختیار خودتان خواهد بود مگر آنکه بخواهید تا افراد دیگر نیز به آنها دسترسی پیدا کنند .

 

hajm حجم : 5.49 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده
  1. میلاد گفت:

    نیازی به این نرم افزار نیست خود شرکت مایکروسافت برای هر نرم افزار آفیس امکانات رمز گذاری پیشرفته گذاشته. کافیه روی آیکون آفیس توی برنامه اکسل که گوشه سمت چت بالا قرار داره کلیک کنید و دو بار حرف E کیبورد رو فشار دهید تا رمز دلخواهتونو وارد کنید.

    مرسی از سایت عالیتون.