WebDrive

WebDrive ابزاری بیش از یک FTP Client معمولی می باشد . بر خلاف گونه های موجود ، WebDrive به شما این امکان را می دهد تا به صورت server-based اقدام به باز کردن و ویرایش فایلها نمایید بدون آنکه نیازی به دانلود کردن فایل مورد نظر داشته باشید . اتصال به FTP با یک مرحله جادویی بسیار ساده امکان پذیر می شود . با وصل شدن به درایو مجازیتان ، در این نرم افزار ، نیازی به دانش های خاصی نداشته و می توانید همانگونه که در کامپیوتر خود مدیریت می کنید کارها را در آنجا نیز انجام دهید .
نرم افزار WebDrive با پشتیبانی از استاندارد های ایمن SSL و SFTP محیطی به دور از هرگونه خطر را برایتان فراهم خواهد ساخت . با استفاده از این برنامه می توانید به وسیله ی LAN و یا کانکشن های اینترنت به سرورهای GroupDrive ، FTP ، WebDAV ، SFTP ، Amazon-S3 یا FrontPage متصل شوید .
انتقال فایلها در این نرم افزار بسیار ساده می باشد به طوری که برای این امر تنها کافیست تا فایلها های مورد نظرتان را به وسیله ماوس به درون برنامه کشیده و با استفاده از قابلیت Drag&Drop آنها را به وسیله Windows Explorer ارسال نمایید .

راه اندازی و اتصال
WebDrive site manager به لطف محیط و طراحی خود ، اتصال به سرور FTP را به راحتی خوردن آب تبدیل کرده است و تنها کافیست تا اطلاعات لازم از قبیل سرور FTP ، نام کاربری و کلمه عبور را وارد کنید . با این نرم افزار می توانید در آن واحد به چندین سرور مختلف اتصال پیدا کرده و به انتقال فایلها مشغول شوید .نکات امنیتی
WebDrive به گونه ای ساخته شده است که با امن ترین پروتوکل استاندار – SSL – سازگاری کامل دارد و امنیت را در زمانی که به انتقال فایلها به صورت آن لاین مشغول می باشید برایتان فراهم می کند . این برنامه همچنین می تواند با استفاده از شبکه های خصوصی مجازی (‌VPN) در محیطی اختصاصی کارهای مورد نظر شما را انجام دهد .

نسخه اصلی

حجم : 5.68 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

نسخه بدون نیاز به نصب
حجم : 8.84 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود