اگر به دنبال نرم افزاری برای کپی کردن فیلم های مورد علاقه تان از روی دی وی دی می گردید Movie DVD Copy از بهترین گزینه هایی است که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم . این برنامه با محیط ساده و کاربرپسند خود می تواند به سادگی چند کلیک از فیلم های مورد علاقه تان بک آپ گرفته و آنها رو بر روی هارددیسک تان ذخیره نماید . از نکات قابل توجه در این برنامه می توان به امکان کپی کردن فیلم ها از روی دی وی دی های قفل دار اشاره نمود . با توجه به اینکه بیشتر کمپانی های پخش فیلم از قفل های نرم افزاری بر روی دی وی دی های خود استفاده می کنند داشتن این ویژگی می تواند کمک شایانی به شما در کپی کردن فیلم ها نماید . پشتیبانی از دی وی دی های 5 و 9 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد .

 

 

hajm حجم : 4.98 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


3 نظر ارسال شده
  1. zazi گفت:

    excellent, thanks

  2. پیمان گفت:

    سلام وحید جان
    از نرم افزار بسیار خوب Movie DVD Copy 1.3.2 شما تشکر میکنم که کلی به من برای کپی کردن کمک کرد. من در آلمان هستم و اینجا تهیه فیلم و نرم افزار واقعا گرون تموم میشه و این نرم افزار کاملا راحت و بی دقدقه کارشو انجام میده.
    بازم ممنون و موفق باشید

  3. ارمین گفت:

    سلام……من ارمین هستم و 8 سالمه…….میشه واسم بازی قلعه 2 را ایمیل کنین…..هر کاری میکنم نمیتونم کپی کنم…….میشه؟؟؟