دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر CCleaner 5.07.5261

به طور قطع میتوان گفت CCleaner معروفترین و قوی ترین برنامه بهینه سازی ویندوز است که تا به حال عرضه شده. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید از زمان عرضه این برنامه در سال 2003 تا کنون حدود 1 میلیارد بار از اینترنت دانلود شده است ! این نرم افزار بهترین راه حل برای شماست تا سیستم خود را سریعتر ، امن تر و قابل اعتماد تر کنید. 

این نرم افزار کوکی ها ، فایل های موقت و دیگر اطلاعات غیر ضروری که فقط باعث سنگین شدن ویندوز شما و اشغال حجم اضافی میشوند و هیچگونه استفاده ای ندارند را پاک میکند. همچنین با حذف اطلاعات Log که در مرورگر شما ذخیره شده گردش در اینترنت را برای شما امن تر میکند.

همچنین نرم افزار رایگان CCleaner مشکلات رجیستری و مشکل برنامه هایی که به طور ناقص نصب شده اند را برطرف کرده و باعث بهینه شدن چند برابر سیستم شما میشود.  از مهم ترین ویژگی های این برنامه میتوان به کاربرد آسان و ساده آن اشاره کرد که این امکان را به شما میدهد که بدون احتیاج به هیچگونه دانش قبلی از مسائل نرم افزاری و سخت افزاری و تنها با یک کلیک سیستم خود را از هر نظر بهینه کنید.

 

CCleaner 5.07.5261

 

 

 

 حجم : 6.2 مگابایت

 پسورد فایل فشرده : www.downloadkade.com

 دانلود با لینک مستقیم

 

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود