PRTG Network Monitor

یکی از نکاتی که هر وب مستر حرفه ای برای انتخاب یک سرور به منظور میزبانی سایت خود در نظر می گیرد آپتایم آن سرور می باشد . آپتایم اصطلاحا به نسبتی گفته می شود که توسط آن زمان کارایی یک سرور و پاسخگو بودنش را مشخص می کند و این عدد هر چه قدر به 100 نزدیک تر باشد نشانگر بالاتر بودن آپتایم سرور خواهد بود . اندازه گیری آپتایم و دانتایم توسط نرم افزارهای قدرتمند و حساس اندازه گیری می شود و امروز قصد داریم یکی از آنها را که PRTG Network Monitor نام دارد ، معرفی کنیم . با نصب و راه اندازی این نرم افزار می تواند به سادگی یک مونیتورینگ حرفه ای برای سرور و یا شبکه خود راه اندازی کرده و میزان آپ / دان تایم آن را اندازه گیری کنید . این برنامه علاوه بر سنجش میزان پاسخگویی سرور می تواند سرعت انتقال داده ها و نیز ترافیک مصرفی را هم آنالیز کرده تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد . محیط کاربر پسند PRTG Network Monitor به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنظیمات اولیه را انجام داده و به مونیتورینگ سرور یا شبکه خود بپردازید .

این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از 40 پروتکل شبکه ای نظیر PING ، HTTP ، SMTP ، POP3 ، FTP دامنه ی وسیعی را برای انتخاب های شما ایجاد خواهد کرد . یکی از ویژگی های جالب PRTG Network Monitor این است که می تواند در صورت بروز هر گونه اخلال در فعالیت سرور شما را با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون نظیر SMS یا پیجر با خبر ساخته تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای بازگردانی وضعیت به حالت عادی انجام دهید .



hajm حجم : 56.73 مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود