Launcher++ Lpp PRO
این نرم افزار یک برنامه بهینه سازی شده،ناب و عالی است که برای جایگزینی صفحه اصلی با بسیاری امکانات مختلف ارائه شده است که تمام برنامه ها و ویجت های شما را به راحتی در دسترس قرار می دهد.این لانچر به صورت کاملا سفارشی ساخته شده است بنابراین شما قادر خواهید بود اولویت های خود را تغییر دهید.
در اینجا لیستی از ویژگی های اصلی Lpp تهیه شده است..به غیر از مواردی که در اینجا ارائه شده است شما می توانید تعداد زیادی تنظیمات و سفارشی سازی ها را در فهرست عظیم ویژگی های جزئی این نرم افزار که در هنگام اجرای برنامه مفید خواهند بود را پیدا کنید.
ویجت ها در پوشه ها-پوشه ها در دسکتاپ مانند Lpp miniخواهند بود.شما می توانید به تعدادی از ویجت ها و آیکون های به وسیله آنها دسترسی داشته باشید.
پوشه های با قابلیت تغییر اندازه- پوشه LP به طور کامل انعطاف پذیر است. شما می توانید آنها را تغییر دهید تا محتوا را به هر طریقی که میخواهید طراحی کنید.
حساب های کاربری ناشناس- حساب های کاربری ناشناخته برای تلفن، اس ام اس و هر برنامه ی دیگری که از سیستم ناشناس TouchWhiz را پشتیبانی می کند.
پوشه کشویی برنامه- Lppاز فولدرهای سبک دسکتاپ پشتیبانی می کند.شما می توانید آیتم هایی را به راحتی از آن خارج کنید و یا به آن اضافه کنید

                                               


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345