ARK Survival Island Evolve 3d
شما باید یک جزیره بزرگ پر از دایناسورها را کشف کنید.همچنین مواد غذایی ونیز منابع مختلفی را جمع آوری کنید،سلاح های مختلف ،ابزار و زره های مختلفی بسازید و تشنگی و گرسنگی و تنهایی را تحمل کنید و باید از دینو ،دایناسور خود، نگهداری کنید.شما می توانید هر دایناسوری را در این بازی رام کنید اما بهتر است ابتدا دایناسورهای کوچک را رام کنید.
تحولات ناگهانی در دنیا اتفاق افتاده است که یک روزی ما آنها را کشف خواهیم کرد. همه چیز تغییر کرده است طبیعت تغییر کرده است.روزی روزگاری بشر وارد طبیعت می شود اما طبیعت پیروز می شود و تقریبا هیچ انسانی باقی نمانده است.منابع مختلفی را پیدا کنید،ابزارها،سلاح ها و لباس های مختلفی بسازید.برای خود یک سرپناه بسازید و در مقابل تهاجم جانوران از خود دفاع کنید.این جانوران تنها حیوانات گوشت خوار نیستند بلکه اینها دایناسور هستند.
شما سعی می کنید به یک جزیره در دور دست بروید گفته شده است که آن جزیره گرم تر است و منابع و غذاهای بیشتری دارد اما همچنان که شما سوار بر قایق خود به سمت آن جزیره می روید یک طوفان وحشی قایق را تکان می دهد و شما هنگامی خواب بیدار می شوید که در یک جزیره بیابانی قرار دارید.خورشید گرم و گیاهان سبز امید به زنده ماندن را در شما بیدار می کند.شما در آن جزیره یک صندوقچه پیدا می کنید و ماجراجویی آغاز می شود.

طبیعت را کشف کنید.جزیره بزرگ با مکان های مختلف آن برای شروع یک ماجراجویی ارائه شده است.
شما می توانید با استفاده از قطعات مختلف برای خود یک سرپناه بسازید و و اگر می توانید با طبقه طبقه ساختن آن برای خود یک آسمان خراش تعبیه کنید.دستور العمل های مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد که شما باید آنها را پیدا کنید.
این بازی یک بازی شبیه ساز بقا در جزیره است.
توصیه هایی برای بازماندگان در این جزیره:
برای به دست آوردن چوب شروع به شکستن درختان کنید.
زره و سلاح های جدید بسازید تا بتوانید در مقابل حیوانات وحشی از خود دفاع کنید.
لباس و ابزارهای مختلفی بسازید تا بتوانید با وجود آنها سریعتر حرکت کنید و منابع مختلفی نیز جمع آوری کنید.
گرسنه نمانید و هرچه که می توانید بخورید..
تنهایی شما را دیوانه می کند پس تنها نمانید و به جای آن دایناسورها را رام کنید و مراقب سلامتی خود باشید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345