Puzzle Pests
این بازی یک بازی پازلی سرگرم کننده و اعتیاد آور است.هدف این بازی ساده است.تمام کک ها را از روی صفحه بازی حذف کنید،آنها را از بین ببرید،آنها را به دریچه های تله بفرستیدو چهار کک همرنگ را که در یک خط و یا الگوی مربعی شکل هستند را با هم تطبیق دهید.اما مراقب باشید. دائما کک های جدیدی متولد می شوند و شما باید بتوانید رشد جمعیت آنها را متوقف سازید.این بازی چالش ها و پازل های متنوعی را ارائه می دهد تا بتواند شما را سرگرم کند.آیا شما هر آنچه را که برای نابودی این کک ها لازم دارید را در اختیار دارید؟
این بازی با سه حالت مختلف موجود و نیز گرافیک های زیبا و در سبک کارتونی خود ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد و اجازه نمی دهد که شما خسته شوید.100 سطح مختلف این بازی پازلی را تکمیل کنید و ببینید که آیا می توانید از پس سطح های مختلف حالت Round Robin بازی که رفته رفته سخت تر می شوند بربیایید.علاوه بر آن شما می توانید در حالت زمانبندی بازی ،خود را تست کنید.

قبل از اینکه هر اقدامی انجام دهید فکر کنید.حتی در سطوح ساده این بازی که تنها چند کک وجود دارد شما باید با دقت و با تفکر اقدام کنید زیرا شما تنها یک بار می توانید جای آنها را تغییردهید.آیا به اندازه کافی باهوش هستید که حرکت های درست را حدس بزنید؟
دفع این موجودات کار بسیار سختی است. آنها را در یک خط مستقیم یا یک الگوی مربع شکل قرار دهید تا بتوانید آنها را از بین ببرید و کک های هم رنگ را با هم تطبیق دهید. در این حالت شما می توانید وقت خود را برای انتخاب بهترین حرکت بگذارید،زیرا کک های جدید بعد از انتخاب شما ایجاد می شوند.
در حالت زمانبندی بازی تمام کک ها به صورت دوره ای و هر چند ثانیه تخم ریزی می کنند.سعی کنید قبل از اینکه کک ها به شما حمله کنند شما کک ها را نابود سازید و امتیاز خود را به حداکثر برسانید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345