Escape Simulator یک بازی معمایی در سبک اتاق های فرار است. این بازی توسط تیم مستقل Pine Studio، سازنده محصولاتی مانند SEUM: Speedrunners from Hell یا The Academy: The First Riddle ساخته شده است. علاوه بر این، طراحان اتاق های فرار واقعی بر آن نظارت داشتند.

در Escape Simulator وظیفه ما فرار از اتاق های مختلف است. لوکیشن های خاص به سه قسمت تقسیم می شوند و هر یک از آنها داستان ساده متفاوتی را روایت می کند. در حالی که در هزارتوی مصر خود را در هزارتوی مصر باستان می یابیم، Adrift in Space ما را به یک سفینه فضایی آسیب دیده می برد که مسیر برخورد با خورشید را طی کرده است، و در عمارت Edgewood یک معمای ویکتوریایی در انتظار حل شدن است.

در Escape Simulator ما وقایع را از منظر اول شخص (FPP) مشاهده می کنیم. بازی پانزده اتاق فرار را ارائه می دهد. در هر یک از این اتاق ها می توانیم پازل های مختلفی پیدا کنیم که حل آن ها برای یافتن راه خروج ضروری است. حل کردن پازل با ضرورت جا به جایی اثاثیه و نگاه کردن به هر گوشه، مطالعه یادداشت های موجود در اتاق ها (جایی که می توان سرنخ های ارزشمندی را پنهان کرد) و حتی تخریب برخی از عناصر محیط (مانند گلدان های سفالی) مرتبط است. بازی همچنین به ما این امکان را می دهد که هر شی کوچکتر را برداریم و نگاه دقیق تری به آن بیندازیم.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل