| دانلود جدیدترین نسخه Fluctuate – Universal Price Tracker Full|

|نسخه انلاک شده و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار|

Fluctuate – Universal Price Tracker Full Unlocked یک ردیاب تغییرات قیمت در فروشگاه های آنلاین سراسر جهان مخصوص اندروید می باشد که توسط Buneme Kyakilika توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. با برنامه می توانید به میزان زیادی در وقت صرفه جویی و هر گونه تغییرات قیمت محصول خاص مد نظرتان را به آسانی مشاهده نمایید. یکی از برترین تفاوت های این اپ با دیگر نرم افزار های موجود در مارکت های اندرویدی را می توان پشتیبانیش از سایت سایت های بزرگی نظیر Amazon، eBay، Flipkart و … دانست. تمامی قیمت ها به سرعت بررسی میشوند و هر گونه نوسانی در کسری از ثانیه در اختیارتان قرار می گیرد تا محصول مورد نظر خود را با حداقل قیمت ممکن و در فرصتی مناسب خریداری کنید.

Fluctuate – Universal Price Tracker

اپلیکیشن “Fluctuate – Universal Price Tracker” با پشتیبانی از قابلیت های خاص خود برای نشان دادن هر گونه تغییراتی در قیمت محصولات مختلف توانسته است با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاریش امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

 

تغییرات نسخه v3.2.1.4:

* برطرف سازی مشکلات و بهبود توانایی های برنامه + ویژگی های جدید

 

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت دانلودیها:

دانلود Fluctuate – Universal Price Tracker Full 3.2.1.4 – برنامه ردیاب تغییرات قیمت در اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل