IconCool Studio Pro

آیکون به تصاویر کوچکی گفته می شود که به عنوان معرف در نرم افزارها ، بازی ها و سایر برنامه هایی که بر روی سیستم عامل نصب می شوند ، مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو برای هر برنامه ای طراحی و ساخت یک آیکون گرافیکی از جمله کارهای ضروری محسوب می شود .

IconCool Studio Pro نام یکی از نرم افزارهایی می باشد که در زمینه طراحی آیکون ، به شما کمک خواهد کرد . این برنامه با پشتیبنی کامل از آیکون های 32 بیتی زمینه را برای ویرایش و ساخت آنها فراهم نموده است . قرار گرفتن تمامی ابزارهای استاندارد ویرایش تصویر ، در کنار فیلتر ها و افکت های مورد نیاز ، دستان شما را برای طراحی های حرفه ای باز گذاشته است .یکی دیگر از قابلیت های مهم موجود در IconCool Studio Pro ، امکان برقراری ارتباط با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ به وسیله پلاگین می باشد که امکان سوییچ کردن آیکون های ساخته شده توسط شما را بین این دو برنامه فراهم می سازد .

با بهبودی بخشیدن به ابزارهای اساسی موجود در نسخه 6 نظیر marquee tools ، در ورژن شماره 7 با انعطاف بسیار بیشتری می توانید از ابزارهای موجود در این برنامه استفاده نمایید . IconCool Studio Pro با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر PNG ، BMP ، JPG ، GIF ، PSD ، TIF می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد .

حجم : 21.26 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود