از بهترین بازی های اندروید می توان به بازی استراتژی کلش آف کلنز اشاره نمود که میلیون ها نفر را در جهان به خود مشغول کرده است. این بازی در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و کمتر کسی رامی توان یافت که این بازی پر طرفدار را نشناسد.
بازی کلش اف کلنز از بهترین بازی های گوگل پلی نیز هست که تعداد دانلودهای آن به بیش از 500 میلیون می رسد.
برای اینکه در مقابل قبایل بربر پیروز شوید باید نیروهای خود را بسیج کنی و سپاه و قبیله خود را فرماندهی کنی و با تدبیر و اندیشه خود در نبردها پیروز شوی، قلعه ها و ساختمان های دهکده خود را در برابر حمله غارتگران حفظ کنی، در برابر میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر جهان مبارزه کنی، و با کمک دیگر بازیکنان جهت جنگ با قبایل دشمن قبیله ای مستحکم بسازی.
جنگ با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا به صورت انلاین و کسب غنائم از آنها
ساختن ارتش خود با بربرها، گراز سواران، کمانداران ، جادوگران، اژدها و دیگر جنگجویان توانا و نیز پیوستن به دیگر قیبله های دیگر.
طرح های بی نظیر استراتژی های جنگ با ترکیب بی شماری از جادوگرها، نیروهای نظامی و قهرمانان!
محافظت از سرزمین خود با استفاده از انبوهی از توپها، بمب ها، تله ها، خمپاره ها و دیوارها.
از دیگر بازی های پر طرفدار در بین کاربران اندروید بازی های جنگی هستند. از بهترین بازی های این دسته می توان به بازی جنگی مدرن استریک آنلاین است که جزو بهترین بازی های سال نیز شناخته شده است.
این بازی جنگی کم حجم حتی بر روی گوشی های اندروید پایین و قدیمی هم قابل اجرا است. گرافیک این بازی در حد قابل قبولی بالا است و گیم پلی خوبی نیز دارد. این بازی بهترین گرافیک سال را به خود اختصاص داده و صداهای به کار رفته در بازی نیز برگرفته از صداهای یک جنگ واقعی است؛ همه این موارد موجب شده است تا کاربر به محض دانلود و نصب بازی بر روی گوشی خود به شدت جذب بازی شود.
بازی های ماشین سواری نیز در بین کاربران اندروید از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از بهترین بازی های این دسته بازی ماشین سواری آسفالت است. بازی Asphalt 9: Legends یکی از پرطرفدارترین بازی های ماشین سواری اندروید است.
خود را در این بازی مسابقه ای آرکید غرق کنید، اتومبیل هایی با جزئیات دقیق و واقعی، با صحنه هایی واقعی به همراه جزئیات دقیق که هر مسابقه را به یک فیلم مسابقه ای ماشین سواری واقعی تبدیل کرده است. این رنگ بندی زنده و شفافیت در گوش های HDR به وضوح دیده می شود.
بازی دست شما را در انتخاب ماشین باز گذاشته است و می توانید در مناطق دیدنی با سایر رقبا در سراسر جهان مسابقه دهید.
سیستم جدید TouchDrive که با زدن آن نیازی نیست شما کار آنچنانی انجام دهید و ماشین به کمک هوش مصنوعی کنترل می شود و تنها کار شما ترمز، استفاده از نیتروژن و همچنین انتخاب جهت حرکت ماشین است. تاچ درایو تا حد زیادی مسابقه دادن را آسان نموده است، اما به احتمالا برای هیجان بیشتر هم که شده شما از سیستم هندلینگ استفاده می کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود