شرکت سامسونگ بیانیه ای صادر کرده است و بر این موضوع صحه گذاشته است که شرکت نسخه دو ترابیتی اس اس دی 970 Pro NVMe M.2 را منتشر نکرده است که درو سایت های آلمانی و چینی مشاهده کرده بودیم . در حالی که ضرورتا این بیانیه بدان معنی نیست که هرگز این نسخه را مشاهده نخواهیم کرد ولی یاداوری می شود که قبلا درایو های دو ترابیتی سامسونگ با مدل 960 Pro و نوع دو ترابیتی منتشر نشده 970 EVOدر بازار موجود بوده اند و اکنون قطعا ما در جریان هستیم که عرضه مدل دو ترابیتی 970 Pro برنامه ریزی نشده است .

ولی مقاله اصلی در مورد این مدل درایو به حدود یک سال قبل بر می گردد که شرکت سامسونگ جدید ترین و بهترین اس اس سدی M.2 خودش را در شکل 970 Pro معرفی کرده بود که ما قبلا مورد بررسی قرار داده بودیم . مدل 970 را می توان یکی از سریع ترین اس اس دی های M.2 NVMe در بازار به حساب اورد به ظرفیت های به میزان یک ترابیت دست یافته بود . این موضوع با در نظر گرفتن نسل قبلی  960 Pro با گزینه دو ترابیتی تا حدی عجیب بوده است . امروز خرده فروشی های آلمانی و چینی مدل دو ترابیتی 970 pro SKU را در فهرست خود قرار داده اند که علی الظاهر خط محصول را تکمیل می کند .

ما در جریان نیستیم که چه زمانی و اصلا آیا شرکت سامسونگ به طور رسمی اس اس دی را معرفی خواهد کرد یا اطلاعاتی را در دسترس قرار می دهد . جزییات اجزای درونی درایو کمیاب هستند ولی درایو از MLC V-NAND دو بیتی شصت و چهار لایه ، LPDDR4 دو گیگابیتی و کنترل فونیکس سامسونگ که در مدل های با ظرفیت کمتر مشاهده شده اند ، استفاده می کند . سرعت ها باید سریع تر از مدل یک ترابیتی باشند که با سرعت های خواندن و رایت 3500 و 2700 مگا بیت بر ثانیه و سرعت های خواندن ورایت تصادفی 500K IOPS  عرضه می شوند .

قیمت  اس اس دی در یک سایت 80دلار است ولی در مدل دو ترابیتی تا 100 دلار می رسید . مدل یک ترابیتی 970 Pro قیمت 375 دلار در سایت امازون عرضه میگردند .

خرده فروشی هایی که این محصول را در فهرست فروش خود قرار داده اند

در این زمان شرکت کومپورام (Compuram ) از آلمان و نیژیانگ (Nixiang) از چین این درایو جدید را در فهرست محصولات اشان قرار داده اند . حتی تصویر رسمی این درایو در فهرست نشان داده می وشد . در واقع ، فروشنده شرکت کومپورام تایید کرده بود که شرکت شماره های قطعات و مشخصه های درایو دو ترابیتی 970 Pro سامسونگ را در فهرست قرار داده بود .

حدس خودم این است که فروشنده قیمت درایو را نخواهد گفت چون سیاست شرکت سامسونگ در مورد عدم بیان توضیحات محصولات منشتر نشده است که به احتمال زیاد برای شرکت خرده فورشی گفته شده است . شرکت نیژیانگ این اس اس دی را به قیمت 1320دلار عرضه می کند و این بدان معنی است که قیمت درایو در ایالات متحده حدود 1200 دلار می باشد .

انعطاف پذیری طراحی سیستم

اس اس دی 970 PRO در میان چندین وسیله ذخیره ساز مختلف به راحتی کار ذخیره راخت را میسر می سازد . 970 PRO با ظرفیت های 512 گیگا بیتی یا یک ترابیتی در مولفه شکل فشرده M.2 2280 وارد بازار می گردد . علاوه براین ، اس اس دی 970 PRO دارای کارامدی بالا و همچنین سرعت استثنایی است و این درایو را به یک راه حل ایده آل برای استفاده در اپلیکیشن ها تبدیل می کند و این اپلیکیشن ها از رایانش بی نهایت نازک گرفته تا سیستم های رایانش عملکرد بالا را شامل میگردند .

رمزگذاری داده پیشرفته

اس اس دی 970 PRO دارای مشخصه های رمزگذاری داده پیشرفته چند تایی است . فناوری امنیت درایو خودرمزگذاربه حفظ ایمن داده در کل زمان ها کمک خواهد کرد . اس اس دی 970 PRO  شامل موتور رمزگذار مبتنی بر سخت افزار 256 بیتی AES می باشد تا تضمین نماید که فایل های شخصی اتان ایمن باقی می مانند . موتور رمزگذار با زیرساخت سخت افزاری می تواند داده اتان را بدون افت عملکرد ایمن نماید که شما میتوانید با رمزگذاری مبتنی بر نرم افزار تجربه کنید . همچنین اس اس دی 970 PRO با انواع راه حل های مدیریت پیشرفته سازگار گردد .

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود